Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مصاف بانوان هندبالیست ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران در نخستین مصاف خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه روز یکشنبه شانزدهم مردادماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مقابل افغانستان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




برنامه کامل دیدارهای تیم ملی هندبال بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به شرح زیر است:


یکشنبه ۱۶ مرداد / ساعت ۱۸:۳۰

ایران – افغانستان


سه‌شنبه ۱۸ مرداد / ساعت ۱۶:۳۰

ایران – کامرون


پنجشنبه ۲۰ مرداد / ساعت ۱۸:۳۰

ایران – آذربایجان


بر اساس گروه‌بندی انجام شده تیم‌های ملی ترکیه، سنگال، ازبکستان و بنگلادش در گروه A و تیم‌های ملی ایران، آذربایجان، کامرون و افغانستان در گروه B رقابت‌های هندبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قرار گرفته‌اند.


پس از برگزاری دیدارهای مرحله گروهی، تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B و تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف دیدار فینال و رده‌بندی مشخص شود.


ترکیب تیم ملی بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن‌پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیث نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز قاسمی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانی تشکیل می‌دهند.


ملی پوشان ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انزهایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچه‌دیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و نسترن ابریشم‌کار (پزشکیار) به عنوان کادر فنی عازم قونیه شده اند.


پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی قونیه برگزار خواهد شد.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد