Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با استقبال از تقویت همکاری سپاه قدس گیلان و جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف، گفت: در راستای حفظ و تقویت تعامل و همکاری‌های مشترک، جهاد دانشگاهی گیلان می‌تواند نماینده ثابتی در قرارگاه جهاد علمی سپاه معین نماید تا با حضور مستمر در جلسات، به ایجاد شناخت بیشتر از زوایای فعالیت‌های جهاددانشگاهی و بهره‌مندی از ساختار دو نهاد در جهت انجام فعالیت‌های موثر، کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالله‌پور در آستانه چهل‌ودومین سالروز تاسیس نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در دیدار با سرپرست و اعضای سازمان جهاددانشگاهی گیلان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، اظهار کرد: علم و دانش روز برای حفظ نظام و انقلاب، بسیار حائز اهمیت است،  لذا اگر بخواهیم در سطح جهانی توانمند و مقتدر بمانیم، باید همواره در پی ارتقای علمی جامعه باشیم زیرا علم ابزار قدرت است، بنابراین حمایت و همراهی با نهادهای تولید علم نیز در قالب چارچوبی معین، همواره مدنظر ما قرار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه کنیم که صرفا محدود به لفظ‌ها و عنوان‌ها نشویم، افزود: ریشه فعالیت‌های جهاددانشگاهی مبتنی بر فرهنگ جهادی است به عبارتی همان کار برای خداست و کار برای خدا خستگی ندارد، با وجود اینکه با تلاش و کوشش بسیار همراه است اما آرامشی توام با نصرت الهی را در پی دارد؛ رسالت کار جهادی، مرتفع‌کردن مشکلات و موانع است. باید از موانع هراس نداشت و با کار جهادی در پی رفع آن‌ها اقدام کرد.

سردار عبدالله‌پور با استقبال از تقویت همکاری سپاه قدس گیلان و جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، مهارتی، تولید علم و حل مسائل و مشکلات استان، ادامه داد: در حوزه‌های پژوهشی نیز می‌توان هم‌افزایی وسیعی را رقم زد.

وی گفت: در راستای حفظ و تقویت تعامل و همکاری‌های مشترک، جهاد دانشگاهی گیلان می‌تواند نماینده ثابتی در قرارگاه جهاد علمی سپاه معین نماید تا با حضور مستمر در جلسات، به ایجاد شناخت بیشتر از زوایای فعالیت‌های جهاددانشگاهی و بهره‌مندی از ساختار دو نهاد در جهت انجام فعالیت‌های موثر، کمک نماید.

فرمانده سپاه قدس گیلان، یکی از نقش‌های بسیج را هم‌افزایی دانست و عنوان کرد: برقراری هم‌افزایی میان جهاد دانشگاهی و سپاه، می‌تواند منجر به رقم‌زدن اتفاقات بزرگ و موثری در استان شود. با توجه به اینکه کارآمدکردن نظام از وظایف سپاه است، باید بر حل مشکلات مصمم بوده و با هنر انقلابی، از همین ساختار موجود در راستای رفع موانع بهره برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپاه قدس گیلان سالروز تاسیس جهاددانشگاهی سپاه قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان