Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:16:44 GMT

صعود تیم راگبی ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۸۱۴۱

صعود تیم راگبی ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا

به گزارش ایرنا؛ تیم راگبی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در مرحله گروهی ابتدا در یک بازی کاملا برتر با حساب ۴۵ بر صفر پاکستان را در شکست داد.

راگبی‌ بازان ایران در بازی بعد مقابل تایلند شکت خورند و با یک برد و یک باخت از گروه سوم به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

تیم راگبی ایران مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل قزاقستان به برتری  ۳۱ بر ۱۰ دست یافت تا برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم راگبی ایران فردا (یکشنبه) در مرحله نیمه نهایی و در یک بازی سخت و نفس گیر رودرروی تیم چند ملیتی افغانستان قرار می گیرد که از بازیکنان روسیه، استرالیا و اندونزی بهره می برد.

گفتنی است مسابقات آسیایی راگبی ۷ نفره با حضور ۱۲ تیم برتر آسیا ‌و در ۴ گروه سه تیمی در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود.

برچسب‌ها فدراسیون انجمن های ورزشی تیم ملی ایران فدراسیون های ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزشی تیم ملی ایران فدراسیون های ورزشی فدراسیون انجمن های ورزشی تیم ملی ایران فدراسیون های ورزشی تیم راگبی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند