Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:32:14 GMT

کورس قهرمانی سری آ بین میلان و اینتر خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۸۱۹۹

کورس قهرمانی سری آ بین میلان و اینتر خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، روسونری فصل گذشته در رقابتی نزدیک و دشوار موفق شد از سد رقیب همشهری خود اینتر گذشته و بعد از 11 سال دوباره عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به خود اختصاص دهد. آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان مدعی شد دوباره کورس قهرمانی بین این دو تیم خواهد بود و البته نباید در این میان نام تیم هایی چون یوونتوس یا رم را نیز فراموش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریگو ساکی گفت: "به نظر من میلان به سبک اروپایی فوتبال بازی می کند. اگر شاگردان استفانو پیولی تواضع و فروتنی خود را در طول فصل از دست ندهند، در این فصل نیز دوباره برای کسب عنوان قهرمانی تا هفته پایانی رقابت خواهند کرد. البته شرایط برای اینتر نیز مشابه است، اما بازیکنان نراتزوری باید یاد بگیرند که در قالب یک تیم و با هر 11 بازیکن کنار هم بازی کنند، در غیر این صورت آنها نمی توانند در بخش پرسینگ یا مالکیت توپ موفق عمل کنند. در واقع روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز، دو مهاجم این تیم هم باید در امور دفاعی به دیگر بازیکنان حاضر در زمین کمک کنند.

شرایط فصل بعد یوونتوس؟ بازیکنان بیانکونری در فصل گذشته کمی انگیزه خود را از دست داده بودند، اما من فکر می کنم که آنها برای نشان دادن اثرگذاری خود در فوتبال ایتالیا، دوباره به مسیر موفقیت باز خواهند گشت. همچنین باید مواظب رم هم باشید، زیرا ژوزه مورینیو مربی بسیار با تجربه ای است که می داند چگونه به گروه خود انگیزه دهد. ریسک بزرگ برای رم مثل همیشه، احساس رضایت بیش از اندازه است."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد

پپ گواردیولا معتقد است آرسنال هر سه بازی باقی‌مانده را خواهد برد.

طرفداری | پپ گواردیولا در بخش دوم صحبت‌هایش به کورس قهرمانی لیگ برتر پرداخته است. 

به نظر می‌رسد کورس قهرمانی لیگ برتر تا آخرین هفته ادامه خواهد داشت. در حالی که آرسنال با دو پیروزی مهم مقابل چلسی و تاتنهام اراده‌اش را برای قهرمانی نشان داد، در سمت دیگر، منچسترسیتی نیز در به روند پیروزی و شکست‌ناپذیری‌ ادامه می‌دهد. پس از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست، از گواردیولا در مورد کورس قهرمانی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

کورس قهرمانی مانند رقابتی است که با لیورپول داشتیم. اگر طی 4 بازی آینده یک تساوی داشته باشیم، آرسنال قهرمان خواهد شد. فکر نمی‌کنم آن‌ها در سه بازی باقی مانده امتیازی از دست بدهند. ما کاملا از این که چه کاری باید انجام داد، آگاه هستیم. منچسترسیتی ترجیح می‌دهد آرسنال شکست بخورد اما چنین کاری در کنترل ما نیست. آن‌ها مقابل اسپرز نتیجه بسیار خوبی کسب کردند. 

با سه امتیاز امروز، حضور منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قطعی شد. گواردیولا در این مورد گفت:

واو! فردا جشن خواهم گرفت! مدیر اجرایی و مالکان باشگاهم از این که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود، بسیار خوشحال می‌شوند. مطمئنم تیم‌های بسیار زیادی می‌خواهند در چنین جایگاهی باشند. خبر بسیار خوبی بود. 

آرسنال در ادامه فصل به ترتیب به مصاف بورنموث، منچستریونایتد و اورتون خواهد رفت. منچسترسیتی نیز چهار بازی با وولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وست‌هم خواهد داشت.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید