Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شهید همواره زنده است و حیات و ممات او همواره صفتی است برای حیات طیبه و قرآن کریم درباره شهید و شهیدان می فرماید: وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین آیه قرآنی کافیست که مردم برای توسل جستن به شهید خود را برسانند و در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) حضور پرشور مردم در استقبال از شهید حاج عبدالله اسکندری در فرودگاه شهید دستغیب و همراهی این شهید تا میعادگاه همیشگی عاشقان، بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در اوایل شامگاه روز جمعه شاهد بودیم.

پیکر مطهر شهید اسکندری بعد از حضور در منزل و وداع خانواده، در جمع عاشقان حسینی در هیئت رهپویان وصال شیراز حضور پیدا کرد و صبح امروز ارتشی‌های غیور مرکز پیاده شیراز با میزبانی از این شهید بزرگوار بیعتی دوباره بستند و بعد از آن خانواده بزرگ بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدن به وصال حق، این شهید را واسطه قرار دادند.

شامگاه امشب، نمازگزاران مسجد دانشگاه شیراز که اغلب از دانشجویان و اهالی منطقه ارم شیراز هستند نیز از حضور این شهید بزرگوار فیض بردند و با سوگواری بر پیکر مطهرش تجدید بیعتی با شهدا، امام و رهبری نیز داشتند.

عطر حضور شهید اسکندری در شهرستان مرودشت

شهرستان مرودشت در آخرین ساعات پایانی امروز، میزبان پیکر مطهر سردار بی‌سر مدافع حرم شهید حاج عبدالله اسکندری بود و مردم با حضور حماسی و پرشور خود، بار دیگر رسم دلدادگی و عشق به شهدا و آرمان‌های انقلاب را نشان داده و به تصویر کشیدند.

بنا به گزارش فارس، سردار شهید حاج عبدالله اسکندری که به «سردار بی‌سر» در میان مدافعان حرم اهل بیت (ع) شناخته می‌شود در خردادماه سال ۱۳۹۳ در محور حلب به شهادت رسید و پیکر پاک مطهرش بعد از ۸ سال دوری از میهن عزیزمان، روز دوشنبه همزمان با عاشورا حسینی طبق اطلاعیه جدید در حرم مطهر شاهچراغ(ع) تشییع و تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اسکندری سردار بی سر تشییع شهید اسکندری شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد

پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس دزفول، پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، بتازگی شناسایی شده و به زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول،  پس از گذشت  42 سال از شهادت، کشف و شناسایی شده و به‌زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد 1343، در 21 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه جاویدالاثر شد. پیکر پاک و مطهر این شهید بتازگی توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شده است.

پدر و مادر این شهید والامقام در سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته‌اند.

مزار یادبود این شهید در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش، طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم به محض اطلاع از زمان برگزاری مراسم‌ تشییع و به خاک سپاری این شهید والامقام، آن را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود