Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@13:17:46 GMT

تهران و تبریز در ایستگاه آخر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۸۲۸۹

تهران و تبریز در ایستگاه آخر

معاون سیستم جامع تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه صنعتی ایران‌خودرو در تامین قطعات و تکمیل خودروهای دارای کسری، پارکینگ‌های ایران‌خودرو خراسان از خودروهای ناقص خالی شد.

اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس- شهرام صالحی افزود: روز گذشته، جمعه ۱۴ مردادماه، با همت و همراهی مجموع کارکنان، خودروهای دارای کسری قطعه در ایران‌خودرو خراسان به صفر رسید و به این ترتیب دیگر خودرو ناقصی در پارکینگ‌های این سایت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در ۱۴ مردادماه سال گذشته تعداد خودروهای ناقص در این سایت تولیدی بیش از ۱۲ هزار دستگاه بوده تصریح کرد: با صفر شدن در روز گذشته، خودروهای ناقص در گروه صنعتی ایران‌خودرو وارد کانال ۱۳ هزار دستگاه شد و نسبت به ۱۴ مردادماه سال گذشته کاهش بیش از ۸۰ درصدی را تجربه کرد.

به گفته صالحی، در حال حاضر دو سایت ایران خودرو در تهران و تبریز دارای خودرو ناقص هستند و بیش‌ترین آن نیز در سایت تبریز است که با تامین قطعات این تعداد نیز به زودی به صفر خواهد رسید.

وی با بیان ‌این‌که خودروهای ناقص در سایت تهران نیز نسبت به ۱۴ مرداد سال گذشته به میزان ۹۵ درصد کاهش یافته است که در آستانه به صفر رسیدن است، گفت: با اجرای رویکرد تولید کامل و حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید، دیگر خودرو ناقصی به آمار فعلی افزوده نخواهد شد و بنابراین به زودی عدد صفر برای خودروهای ناقص به ثبت خواهد رسید.

صالحی ضمن تاکید بر کیفیت خودروهای تحویلی به مشتریان گفت: تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص با وسواس بالایی انجام می شود تا سطح کیفیت‌ آن‌ها مانند خودروهای تولید کامل باشد و از این‌رو تجاری‌سازی و عرضه خودروها با تانی و درنگ حساب‌شده برای حفظ کیفیت و نه صرفا اعلام آمار کاهشی صورت می‌گیرد.

ب

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خودروهای ناقص ایران خودرو خودرو ناقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)