Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:48:24 GMT

دستگیری عاملان آتش‌سوزی خودروهای مسکن مهر کوهدشت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۸۲۹۸

دستگیری عاملان آتش‌سوزی خودروهای مسکن مهر کوهدشت

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از دستگیری ۲ عامل آتش‌سوزی عمدی در مسکن مهر این شهرستان خبر داد.  

علی امانی اظهار کرد: شب گذشته در پی وصول خبر آتش‌سوزی در پارکینگ یکی از بلوک‌های مسکن مهر و آتش گرفتن سه خودرو در شهرستان کوهدشت، دستگیری عامل یا عاملان آتش‌سوزی در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با توجه به حساسیت موضوع، به صورت ویژه وارد عمل شدند که در نتیجه اقدامات فنی و اطلاعاتی، دو نفر را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات برنامه‌ریزی شده و ضربتی، آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

امانی عنوان کرد: متهمان دستگیر شده به جرم خود معترف و علت آن‌را اختلاف قبلی عنوان کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

 فرمانده انتظامی کوهدشت بیان کرد: حفظ نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن‌را خدشه‌دار کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس آتش سوزي نیروی انتظامی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی