Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انصراف تیم فوتبال امید از حصور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی،کمیته ملی المپیک ایران جریمه شد.

تیم امید ایران جریمه شد.

به گزارش طرفداری، پس از انصراف تیم فوتبال امید از حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، کمیته ملی المپیک ایران 10 هزار دلار جریمه شد.

همچنین در حدود 15 تا 20 هزار دلار جهت اسکان تیم فوتبال امید در دهکده بازی‌ها پرداخته شده بود که این مبلغ هم به ایران بازپرداخت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال تهدید شدند! گل رامین رضاییان در بازی دوستانه سپاهان در مقابل خوشه طلایی ساوه / فیلم وداع جونیت چاکر با دنیای داوری گل راندل کولو موانی به بایرن مونیخ روی اشتباه مانوئل نویر (آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا

چهار اپراتور موبایل «AT&T» ،«T-Mobile»، «ورایزن» و «اسپرینت» به‌دلیل فروش غیرقانونی داده‌های مشتریان، جریمه شدند این اپراتورها مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شدند، این چهار اپراتور جریمه شده در بیانیه‌های جداگانه اعتراض خود را به حکم این کمیسیون اعلام و ادعا کرده‌اند که همواره برای حفظ داده‌های مشتریان خود تلاش می‌کنند و این میزان جریمه بسیار سنگین است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری