Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره موضوعات مربوط به پادمان در گفت‌ وگوها برای رفع تحریم‌ها تاکید کرد: در حال گفت‌ وگو در این مورد هستیم.

به گزارش ایران اکونومیست، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز شنبه در حاشیه دیدار تیم کارشناسی مذاکره کننده کشورمان با «انریکه مورا» مسئول هماهنگ کننده برجام،  درباره موضوعات مربوط به پادمان تاکید کرد: در حال گفت‌وگو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه مذاکرات چطور است، گفت: «بد نیست.»

                                  Playback Rates   0.5x1x1.25x1.5x2x             Rewind 10 Seconds Next Up           Live 00:00 00:00 00:25   Chromecast Closed Captions Settings Fullscreen  

هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران پس از وقفه‌ای سه ماهه، برای ادامه مذاکرات برای رفع تحریم‌ها روز پنجشنبه وارد وین شد.

هیات ایرانی پس از برگزاری دور اول گفت‌وگوها در روز جمعه، امروز هم این مذاکرات را در سطح کارشناسی ادامه دادند.

یک دیپلمات ایرانی روز گذشته(جمعه) به خبرنگار ایران اکونومیست در وین درباره این دور از گفت‌ وگوها گفت: پایداری توافق در توازن آن است و همچنین اطمینان در مقابل اطمینان.  

وی افزود: مسائل ادعایی پادمانی با فشار سیاسی ایجاد شده‌اند و با فشار سیاسی ادامه پیدا کرده‌ است و ماهیت سیاسی دارند و نباید دستاویزی برای سوء استفاده علیه ایران در آینده باشند.

این دیپلمات درباره فضای گفت وگوها گفت: اکنون ساعات تعیین کننده‌ای در وین است و هرچه زودتر باید اطمینان طرف ایرانی جلب شود.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: برجام ، جمهوری اسلامی ایران ، سازمان انرژی اتمی ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: برجام جمهوری اسلامی ایران سازمان انرژی اتمی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، پژمان فاضلی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

وی‌گفت: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلی یادآورشد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌گفته وی در این دانشگاه حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901627

دیگر خبرها

  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • کارگران مشغول کار هستند
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار