Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین ، این ویژه برنامه که از گروه معارف شبکه پنج سیما پخش ی‌شود، در روز تاسوعای حسینی(ع) از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ با اجرای احمد شفازاده به روی آنتن می‌رود.

دوربین‌های «قرار» شبکه پنج سیما در روز تاسوعا مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را بصورت زنده و مستقیم از اماکن مذهبی شهر تهران پوشش تصویری می‌دهد و در فواصل برنامه، ارتباط زنده با مراکز استان‌ها نیز برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه روز تاسوعای حسینی نماز ظهر و عصر را از حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) پوشش خواهد داد.

همچنین «قرار» در تاسوعای حسینی (ع) یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۷:۱۰ به پوشش تصویری اجتماع هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی شهر ورامین می‌پردازد.

در عاشورای حسینی (ع) نیز ویژه برنامه «قرار»، دوشنبه ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح روی آنتن خواهد رفت. این ویژه برنامه در این روز به پوشش تصویری زنده و مستقیم مراسم عزاداری ظهر عاشورا در مکان های مختلف شهر تهران مثل بازار تهران و اماکن مذهبی خواهد پرداخت و نماز ظهر عاشورا را از دانشگاه تهران پخش خواهد کرد. پوشش تصویری عزاداری مردم  سایر مراکز استان‌ها و همچنین استان تهران از دیگر بخش‌های برنامه «قرار» است.

پوشش تصویری مراسم خطبه خوانی شب عاشورا از حرم مطهر رضوی (ع) یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۰ به همراه مداحی سید امیر حسینی و حاج حسین سازور از دیگر بخش های تماشایی برنامه قرار در روز عاشورا خواهد بود.

همچنین ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور «واحه» در شب عاشورا یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۱ میزبان مادر شهید سردار احدی خواهد بود. در برنامه «واحه» زینب پور ابراهیم مجری برنامه، گفتگویی  با خانم قریشی مادر این شهید بزرگوار خواهد داشت و از ارادت ایشان به امام حسین (ع)، خاطرات زندگی شخصی ایشان پیرامون ایثار و شهادت و مراسم عزاداری در شهر زنجان برای مخاطبان روایت می‌کند.

کد خبر 696143 برچسب‌ها امام حسین تاسوعای حسینی عاشورا ماه محرم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امام حسین تاسوعای حسینی عاشورا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی، ساعت ۲۳ پخش می شود.

در برنامه «هفت»، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.

همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune ۲» خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی (عکس)
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی + عکس
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان