Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، در بمباران یک آپارتمان از سوی رژیم صهیونیستی در جنوب غزه ۱ فلسطینی شهید و ۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایران اکونومیست از الجزیره، منابع درمانی فلسطینی گزارش دادند رژیم صهیونیستی یک آپارتمان در رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد که بر اساس آن تاکنون یک فلسطینی شهید و ۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم منزل «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی در حمله رژیم صهیونیستی در رفح را هدف قرار داده و وی را ترور کرده است.

این در حالی است که منابع فلسطینی گزارش دادند، آپارتمانی که در رفح هدف حمله قرار گرفته متعلق به «احمد المدلل» نبوده و ادعاهای رسانه صهیونیستی درباره ترور وی عاری از حقیقت است.

 از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در حمله به رفح «خالد منصور» فرمانده عملیاتی شاخه جنوب جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار داده و ترور کرده است.

رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله تجاوزگرانه به نوار غزه «تیسیر الجعبری» از فرماندهان ارشد نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را ترور کرده بود.

بر اساس این گزارش در حمله صهیونیست‌ها به یک آپارتمان در رفح دستکم ۴۰ نفر زخمی شدند که حال برخی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

مناطق مختلف نوار غزه از عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن تاکنون دستکم ۲۰ نفر شهید و ۱۲۴ نفر زخمی شدند.

درپی این جنایت آفرینی صهیونیست‌ها، گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت‌ها و خمپاره‌های خود قرار داده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از ۲۰۰ موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست، رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر شنبه اعلام کردند که مقاومت فلسطین از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از ۲۰۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، نوار غزه ، رژیم صهیونیستی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی فلسطین جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی زخمی شدند نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز اظهار داشت: در صورت حمله به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ ملت فلسطین رخ می‌دهد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل موافقت کند.

محمود عباس افز. ئ که رژیم صهیونیستی سه چهارم نوار غزه را نابود کرده و اوضاع در غزه بسیار فاجعه‌بار است.

عباس گفت در صورت حمله زمینی به رفح بزرگترین فاجعه تاریخ ملت فلسطین رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد که باید راه حلی سیاسی ارائه شود که غزه، کرانه باختری و قدس در چارچوب کشور مستقل فلسطین در کنار هم جمع شود.

ابومازن گفت نگرانیم که رژیم صهیونیستی بعد از غزه، سراغ کرانه باختری بیاید و بخواهد ساکنان آن را به سمت اردن بکوچاند.

کد خبر 6091163 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس