Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل انتقال خوزستان با اشاره به ‌آمادگی مراکز این سازمان برای خون‌گیری، نحوه فعالیت پایگاه‌های خون‌گیری در تاسوعا و عاشورا را تشریح کرد.

دکتر علی فیضی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مراکز فعال خون‌گیری در روزهای هشتم محرم، تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: در این ایام در شهر اهواز، پایگاه مرکزی واقع در بلوار پاسداران بین میدان دروازه و چهارشیر جنب شهرداری منطقه ۷ و پایگاه رازی واقع در امانیه خیابان فلسطین جنب بیمارستان رازی، برای دریافت خون آمادگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز انتقال خون شماره یک (چهارشیر)، از شنبه تا دوشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا پایان مراسم دعا آماده خون‌گیری از اهداکنندگان هستند.

فیضی بیان کرد: در این ایام پایگاه‌ انتقال خون شهرستان‌ آبادان در دو شیفت از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و در شیفت شب از ساعت ۱۸ تا پایان مراسم دعا فعال است. پایگاه انتقال خون خرمشهر نیز از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان است. پایگاه انتقال خون بهبهان نیز در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و در شیفت شب از ساعت ۱۸ تا پایان مراسم دعا و در روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم دعا آماده ارائه خدمات به مردم است.

مدیرکل انتقال خون خوزستان افزود: پایگاه انتقال خون دزفول نیز در این سه روز از ساعت ۷:۴۵ تا پایان مراسم دعا آماده ارائه خدمات است. مرکز انتقال خون مسجدسلیمان نیز شنبه و یکشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و در شیفت بعد از ظهر از ساعت ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم دعاو در روز دوشنبه نیز از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ فعال خواهد بود.

وی بیان کرد: مرکز انتقال خون ایذه نیز در این سه روز از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و در شیفت بعد از ظهر از ساعت ۱۹:۰۰ تا پایان مراسم، خون‌گیری را انجام می‌دهد. پایگاه انتقال خون شوشتر نیز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۸ تا پایان مراسم و در روز دوشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا پایان مراسم فعال است. 

وی افزود: پایگاه‌ انتقال خون ماهشهر تنها در روز شنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۲:۳۰ و پایگاه انتقال خون اندیمشک نیز شنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۸ فعال خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان انتقال خون اهداي خون محرم تا پایان مراسم دعا پایگاه انتقال خون دوشنبه از ساعت خون گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب

.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (۳) و تبصره (۳) ماده (۱۰) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه ۱۴۰۳/۱/۲۸ کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب مبنی بر انتخاب هیئت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی و استانی جهت شرکت در انتخابات دعوت می‌شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می‌توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ تا روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ با مراجعه به سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشوربرای نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیئت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ تا روز چهار شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ انجام و اسامی نامزد‌ها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیئت نظارت ۲ روز فرصت دارند تا از روز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ تا روز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت ۴۸ ساعت از روز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ تا روز سه شنبه ۱۴۰۳/۳/۱ به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیئت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۰ (انتخابات احزاب ملی راس ساعت ۰۹:۰۰ صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت ۱۴:۰۰ بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیئت نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)