Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حاج حسین یکتا در شب تاسوعای حسینی در بین مردم ولایتمدار و شهیدپرور بهشهر در آیین وداع با سردار شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی در جوار مصلای بزرگ بهشهر اظهار کرد: حاج رحیم برای ارباب یار می گیرد  و این شب وداع نیست ؛ شب قراره و شب عهدوپیمان است.

وی افزود: یارگیری حاج رحیم برای انقلاب است و این شب، شب عاشقی است تا در شب تاسوعا در کنار هم و شب رزق آسمانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یادگار هشت ساب دفاع مقدس گفت: این شب، شب عمل الصالحات و آغازی برای پایان است و شهیدان همه را بیقرار کردند و همه در قرارگاه آمدند و از شهید علمداری و روایت ها می آموزند.

به گفته یکتا این شب، شب جنگ روایت ها و جهاد تبیین است و شاهد و راوی آمده و این شب؛شب آرزوهاست.

وی افزود: شب جمع شده هایی است که به دعوت شهید آمدند و شب علمدار است و همچنان که حضرت ابوالفضل علمداری کرد؛ شهید کابلی و همسنگران هم علمداری می کنند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه این شب الحاق و اتصال است، یادآور شد: خیلی ها از شر شیطان فرار کرده و بین دو دست شهید قرار گرفتند و برای الحاق به حضرت حق آمدند و شب وصال است و شهید آمد تا دست ما را در دست بقیه الله بگذارد و وداع آسمانی برای مردم شهر است.

یکتا افزود: در لحظه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشت غواصان آمدند و به ما نظر کردند و  این شهیدان هم به موقع به دادمان رسید.

وی با اشاره به اینکه شهید کابلی خیلی حضرت زهرایی بود، خاطر نشان کرد: شهید کابلی شهیدی بود که در مسیر ارباب و کربلا و عقیله بنی هاشم بود و مگر می شود شهیدی اینچنین باشد  و در مراسمش حضرت زهرا(س) نیاید.

به گفته یکتا، این شب سفره و شب آسمانی است و شب رقم خوردن قضا و قدرهاست واگر شهید می‌توانست صحبت می‌کرد که در بالا چه خبر است.

وی افزود: این شب، شبی است که از یک طرف شیطان امان نامه داده و شهید هم برات بهشت داده و شب قمربنی هاشم است و همه دعوت هستندو شب سفر دل به کربلا و خیمه گاه است .

به گفته یکتا، شب چشم و دل بازشدن و طی طریق و توبه کردن و خلوت و انس با خدا و امام زمان است.

یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه خون شهدا اثر می کند و سرهای بریده در شامات تقدیرهاعوض کرد، یادآور شد: شهدای مدافع حرم در گمنامی رفتند و در خوشنامی آمدند و آمدند تا قول بگیرند تا پای کار دین خدا باشیم.

وی گفت: عالم بهم ریخته و احسن الحالی در راه است و باید خود را برای تمدن اسلامی آماده کنیم که ذبح عظیم فتح عظیم دارد و خون حاج قاسم کلید فتح بیت المقدس است.

یکتا افزود: امروز با  عزت کربلا  رفتیم و صدام با ذلت بالای دار رفت و خون شهدای مدافع حرم هدرنرفته و  با زیبا تجمع خدایی،عاشورایی،کربلایی و زیبامهمانی و سفره آسمانی با ما حرف می زنند.

وی گفت: این عزاداری به دعوت شهید دارای حکمت است و چرا الان اومد؟چه پیام و حرکت و قیامی دارد؟ امشب به دعوت شهید آمدید شهدا کار خود کردند و به جوانی و نوجوانی آمدند. 

یادگار دفاع مقدس گفت: امروز شهید کابلی مبعوث به رسالت است و در مبعث رفت و در محرم برای رسالتی آمد و با همه ماحرف زد و برای یاری دین خدا از ما قول گرفت.

یکتا افزود: شهدابرکت هستند و باید ظهور ارباب و زندگی برکتی بخواهیم که لحظه لحظه هایشان برکت است.

وی افزود: حضرت آقا فرمود شهدا ستاره اند و این شهید دست ما را در دستان امام زمان (عج) می گذارد و به حق این دهه، اشک ها و خون به ناحق ریخته شده شهدا مسیر انقلاب با همه‌مشکلات و مصائب و در  این عزاداری و بزم آسمانی الحاق ما الحاق به کربلا شود.

یکتا گفت: این شب؛ شب  اذن ورود به خیمه است و  شب وصال است وشهدا به همه فکر و نیت ما توجه می کنند و باید نیتی کنیم که اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مدافع حرم بهشهر شب تاسوعا شهید کابلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا چهارشنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن روند افزایش نسبی دما و افزایش موقت غبار محلی به ویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته با فعالیت سامانه تندری در منطقه، رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: امروز یکشنبه و فردا دوشنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار در بعضی ساعات است.

وی بیان کرد: برای روز سه شنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری و برای روز چهارشنبه نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری، هر دو روز همراه با غبارآلودگی و وزش باد در بعضی ساعات و برای پنج شنبه نیز آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و احتمال بارش پراکنده است.

کد خبر 6090839

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • حکمت عفاف و حجاب در ادیان آسمانی
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه