Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: همان طور که در پارالمپیک توکیو با ارایه بهترین تاکتیک دنیا برگه برنده مسابقات بودیم، در جهانی بوسنی نیز با تاکتیک جدید همه تیم‌ها را غافلگیر خواهیم کرد.

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، با اشاره به دعوت از ۱۴ بازیکن در اردوی دهم تیم ملی والیبال نشسته مردان، اظهار کرد: هر چند در اردوی قبلی گرمای زیاد و شرجی بودن هوا روی عملکرد بازیکنان تاثیر نامطلوبی داشت اما در مجموع اردوی خوبی بود و به اهداف پیش‌بینی شده دست یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت آسیب دیدگی مرتضی مهرزاد گفت: وی از ناحیه کمر تا حدودی دچار آسیب شده بود که الان بهتر شده و مشکلی برای حضور در اردوهای تیم ملی ندارد. البته بیشتر آسیب‌دیدگی‌ها به خاطر نبود فیزیوتراپ در کنار تیم بود که این مشکل در حال حاضر مرتفع شده و از اردوی بعدی یک فیزیوتراپ در کنار تیم حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این پرسش که با توجه به تشدید دوباره بیماری کرونا، آیا دستورالعمل جدیدی از سوی ستاد ملی مبارزه کرونا برای برگزاری اردوها ابلاغ شده است یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز دستورالعمل جدیدی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی برای برگزاری اردوها به ما ابلاغ نشده است، البته برای حفظ سلامتی بازیکنان به آنها تاکید کردیم که حتما دوز یادآور را نیز تزریق کنند تا مشکلی برای حضور در اردوها نداشته باشند.

وی پیرامون این پرسش که چقدر از عملکرد تیم راضی هستید، خاطرنشان کرد: اگرچه از اهداف پیش‌بینی شده تا حدودی عقب هستیم و هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده ایم، اما در مجموع روند کار رو به جلو و پیشرفت است و سعی داریم با اقتدار در مسابقات جهانی بوسنی شرکت کنیم.

رضایی همچنین در خصوص وضعیت داود علیپوریان نیز گفت: وی یکی از برترین‌ها و اسطوره‌ی والیبال نشسته دنیا است که بهتر از او نداریم، البته به جز او صادق بیگدلی، رمضان صالحی، میثم علیپور و.. از بازیکنان برتر دنیا هستند که جایگزینی برای این بازیکنان نداریم، شاید دنبال استعدادهای جدید باشیم اما هنوز نتوانسته ایم افرادی پیدا کنیم که همانند این بازیکنان باتکنیک و با انگیزه بازی کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان افزود: اگر تا به امروز تیم ملی والیبال نشسته ایران توانسته در سکوی قهرمانی جهان و پارالمپیک قرار بگیرد، به خاطر این است که در هر رویدادی سعی کردیم بهترین تاکتیک دنیا را ارائه دهیم، در جهانی بوسنی نیز با ارایه تاکتیک جدید سایر تیم ها را غافلگیر خواهیم کرد تا علاوه بر تکرار عنوان قهرمانی، سهمیه پارالمپیک پاریس را نیز به خود اختصاص دهیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ، والیبال نشسته مردان ، فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: والیبال نشسته مردان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته والیبال نشسته مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد