Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس سوئیس روز جمعه اعلام کرد که لاشه یک هواپیما را که در سال 1968 سقوط کرده بود در کوه‌های آلپ کشف کرد.

بقایای این هواپیما 54 سال پس از سقوط آن در یخچال طبیعی آلیتچ در کانتون وله در جنوب سوئیس پیدا شد. پلیس سوئیس می‌گوید لاشه این هواپیما را روز پنجشنبه کشف کرد./یورونیوز

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: کشف لاشه یک هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر محمد سیاح، رئیس شبکه دامپزشکی گفت: با توجه به گرم شدن هوا تخم‌مرغ در خارج از یخچال زودتر فاسد می‌شود به همین دلیل شهروندان تخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال مراکز عرضه زا خریداری کنند.

 وی، در خصوص نحوه تشخیص تخم‌مرغ سالم افزود: پوسته تخم‌مرغ بایستی سالم، تمیز، بدون ترک و شکستگی بوده و بوی تعفن و فساد را نداشته باشد.

سیاح، با بیان اینکه پوسته ناسالم تخم مرغ و مخلوط شده سفیده و زرده آن پس از شکستن، نشانه فساد تخم مرغ است هم گفت: توصیه می‌شود تخم‌مرغ سالم و تمیز، برای نگهداری در یخچال خانه شسته نشود چرا که این کار سبب مرطوب شدن سطح تخم‌مرغ شده و همچنین باعث از بین رفتن لایه محافظی روی پوسته می‌گردد، در نتیجه شرایط برای انتقال عوامل بیماری‌زا از سطح به داخل تخم‌مرغ فراهم می‌شود؛ اما در هنگام استفاده از تخم‌مرغ شستن آن هیچ مانعی ندارد.

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد، همچنین گفت: مصرف کنندگان به هنگام خرید تخم‌مرغ بویژه تخم مرغ‌های بسته بندی بایستی به ضرورت نشانه گذاری بر روی تخم مرغ و همچنین لیبل و پروانه بهداشتی صادر شده از سوی سازمان دامپزشکی الصاق شده روی بسته بندی‌ها دقت کنند چرا که نشانه گذاری و صدور این پروانه نشان از انجام نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی است.

 

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند