Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@16:48:43 GMT

مذاکرات پیشرفته بوکاجونیورز با ادینسون کاوانی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۹۲۹۹

کاوانی تا ساعات آینده به پیشنهاد بوکاجونیورز پاسخ می دهد

ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای که پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد بدون تیم است، احتمالا به بوکا جونیورز می پیوندد. 

طرفداری | مارکا و TYC Sport گزارش داده اند مذاکرات برای ورود ادینسون کاوانی به بوکاجونیورز به مرحله پیشرفته ای رسیده و رویای خوان رومن ریکلمه، نائب رئیس باشگاه آرژانتینی در مسیر تحقق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریکلمه شخصا مذاکرات با کاوانی را بر عهده گرفت و به او قراردادی تا انتهای سال 2023 میلادی پیشنهاد کرد. 

هدف این بازیکن اروگوئه ای پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد، ادامه دادن به بازی در یکی از لیگ های معتبر اروپا بود تا با حداکثر آمادگی به جام جهانی قطر برسد. با این حال کاوانی هنوز به هدف خود نرسیده و در نتیجه شانس پیوستن او به بوکا در حال افزایش است.

کاوانی از دورتموند پیشنهادی دریافت کرد اما به دلیل بی میلی به حضور در آلمان این پیشنهاد را نپذیرفت. با توجه به علاقه زیاد این بازیکن 35 ساله به حضور در لالیگا و همچنین مذاکرات پیشرفته ویارئال با او، انتظار می رفت مهاجم سابق تیم های پی اس جی و ناپولی در اسپانیا به فوتبال خود ادامه دهد اما از آنجا که زیر دریایی زرد قبل از نهایی کردن این انتقال به رفع برخی از مشکلات مربوط به فیرپلی مالی نیاز داشت، مذاکرات بین طرفین متوقف شد. انتظار می رود کاوانی تا ساعات آینده تصمیم نهایی خود در مورد پذیرفتن یا رد کردن پیشنهاد بوکاجونیورز را بگیرد.

اخبار داغ 

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال تهدید شدند! گل رامین رضاییان در بازی دوستانه سپاهان در مقابل خوشه طلایی ساوه / فیلم وداع جونیت چاکر با دنیای داوری گل راندل کولو موانی به بایرن مونیخ روی اشتباه مانوئل نویر (آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جورجینیو برای دست کم یک فصل دیگر پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین، آرسنال از عملکرد جورجینیو در فصل جاری رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند. جورجینیو که در زمستان ۲۰۲۳ و با قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی به آرسنال پیوست، در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و از عناصر اصلی موفقیت توپچی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان بوده‌است. بر اساس خبرها، خود بازیکن نیز از ماندن در لندن استقبال می‌کند و به احتمال بالا، به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت خواهد داد.

قراداد جورجینیو با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و بند تمدید یک ساله نیز در آن گنجانده شده‌است؛ با این حال آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید که می‌تواند با افزایش دستمزد هم همراه باشد، قدردانی خود از هافبک ۳۲ ساله تیمش را نشان دهد. جورجینیو تا به اینجای فصل ۳۵ بازی برای آرسنال انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است