Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فیلی بازیگری است که تا به حال نقش‌های زیادی را بازی کرده است. بازی خاطره‌انگیز او در سریال «روزی روزگاری» همچناندر ذهن مردم باقی مانده است اما با گذشت زمان و نقش‌های متفاوت به سراغ بازی در نقش شمر در سریال «مختارنامه» رفت. نقشیکه مطمئن بود نگاه مثبت مخاطب را در پی نخواهد داشت با این حال تلاش کرد شخصت منفور شمر را برای تماشاگران نشان دهد وتوانست به خوبی از پس آن بر بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فیلی درباره بازپخش سریال مختارنامه گفت:کاش تلویزیون بیشتر سرمایه گذاری می کرد و سریال های بیش‌تری ساخته می شد،نمی گوییم مردم بدشان می آید بلکه خیلی از مخاطبان شاید هنوز هم سریال ندیده اند.  هرسال تکرار مختارنامه مخاطب دارد و مردم کهمن را می بینند می گویند ما تکرار را نگاه می کنیم.

او ادامه داد: برای کار سریال مختارنامه زحمات زیادی کشیده شده است من با تکرار آن مخالف نیستم اما هر سال پخش نشود و هرچند سال یک‌بار پخش شود.

فیلی درباره حضور در نقش شمر سریال مختارنامه گفت:علی رغم میل باطنی ام نقش شمر را بازی کردم،چراکه نقش پلید و بدی است. این قرعه به نام من خورد و نقش شمر را در سریال مختارنامه بازی کنم.

به گفته این بازیکر، شاید ابتدا با اکراه سمت نقش رفتم و به آن نزدیک شدم.  اما در ادامه تمام تلاش خودم را انجام دادم تا نقش برایمخاطب باورپذیر باشد.

فیلی می گوید: می دانستم که بازخورد بدی بین مردم و مخاطبان سریال خواهد داشت،نقش را طوری بازی کردم که مورد پسند قرارگرفت.مردم می دانند که من بازیگر هستم و نقش شمر را بازی کردم.از روز قبل کار من اتود می زدم و کار می کردم.تست اولیه گریم شمربیش از یک روز زمان برد تا به گریم نهایی برسیم. آقای مسعود ولد بیگی را خدا رحمت کند که کار گریم را انجام دادم،من در کارهاییهمچون روزی روزگاری و فیلم سینمایی روز شیطان با این عزیز همکاری داشتم وکار گریم را انجام دادند،هر کاری برای من انجام دادندماندگار شد مثل همین نقش شمر در سریال مختارنامه.

ا‌و درباره همکاری مجدد با داود میرباقری در سلمان فارسی توضیح داد: بله برای سریال سلمان فارسی پیشنهاد دادند و کار آقایمیرباقری سنگین و زمان زیادی را می طلبد.قرار است در بخش ایرانیان من حضور داشته باشم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون مختارنامه سلمان فارسی سریال مختارنامه نقش شمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت

هیل نخستین بار سال ۱۹۸۲ با نام یوسر هیوز در مینی سریال «پسرانی از مواد سیاه» آلن بلیزدیل بازی کرد و با آن به شهرت رسید. همان سال، او نقش گروهبان پاتنم را در فیلم «گاندی» به کارگردانی ریچارد آتنبرو بازی کرد. هیل در چندین سریال تلویزیونی بریتانیایی دهه ۷۰ و ۸۰ هم ظاهر شد که «من، کلودیوس»، «اتاق‌ها» و «روباه» از جمله آن‌ها هستند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سال ۱۹۹۷، هیل نقش کاپیتان اسمیت را در فیلم «تایتانیک» جیمز کامرون که برنده ۱۱ جایزه اسکار شد، بازی کرد. او سپس به مجموعه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون پیوست و در «دو برج» و «بازگشت پادشاه» در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در نقش پادشاه تئودن ظاهر شد که فیلم دوم نیز ۱۱ جایزه اسکار دریافت کرد. به این ترتیب هیل در ۲ فیلم از ۳ فیلمی که بیشترین جوایز اسکار را تا به امروز دریافت کرده‌اند، بازی کرده است. فیلم سوم که این رکورد را دارد «بن هور» است.

هیل سال ۲۰۱۵ در نقش دوک نورفولک، عموی آن بولین در مینی سریال «تالار گرگ» بازی کرد. این سریال هم برنده جایزه بفتا برای بهترین سریال درام شد.

برنارد هیل متولد سال ۱۹۴۴ در منچستر بود و در طول دوران بازیگری خود که بیش از پنج دهه را دربرگرفت، در فیلم‌های مهم دیگری، چون «رویای یک شب نیمه تابستان» (۱۹۹۹)، «جنایت واقعی» (۱۹۹۹)، «شاه عقرب» (۲۰۰۲)، «والکری» (۲۰۰۸) و صداپیشگی در انیمیشن «پارا نورمن» (۲۰۱۲) حضور داشت.

آخرین نقش آفرینی وی در کنار مارتین فریمن در درام پلیسی «پاسخ دهنده» است که پخش فصل دوم آن از همین هفته در شبکه یک بی‌بی‌سی شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری
  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری | منتطرم میرباقری برای سریال جدیدش صدایم کند
  • آخرین عکس از این روزهای رضا رویگری
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت