Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@14:07:54 GMT

گلکسی واچ 5 پرو با بدنه تیتانیوم معرفی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۹۴۳۲

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی واچ 5 پرو با بدنه تیتانیومی و عمر باتری 80 ساعته معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جدیدترین شایعات منتشر شده در مورد گلکسی واچ ۵ پرو به بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های این محصول اشاره می‌کند، این اطلاعات نشان می‌دهد که ساعت هوشمند ذکر شده بسیار قدرتمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلکسی واچ ۵ پرو از بدنه تیتانیومی بهره خواهد برد و فقط در نسخه ۴۵ میلی‌متری وارد بازار می‌شود.

گجت پوشیدنی ذکر شده به صفحه‌نمایش ۱.۳۶ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۴۵۰ * ۴۵۰ پیکسل مجهز خواهد شد، این نمایشگر با پوششی از جنس یاقوت محافظت می‌شود. انرژی مورد نیاز آن از طریق یک باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که می‌تواند با هر بار شارژ تا ۸۰ ساعت کار کند، قابلیتی که نسبت به نسل قبلی این محصول پیشرفت بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی واچ ۵ پرو می‌توان به تراشه اگزینوس W920 سامسونگ اشاره کرد. این محصول به ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد، خریداران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از نسخه‌های LTE یا وای‌فای آن را سفارش دهند، مدل LTE آن از فناوری eSim نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که ضخامت گلکسی واچ ۵ پرو ۱۰.۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۶.۵ گرم است که نسبت به مدل استاندارد این ساعت‌ها تقریباً دو برابر سنگین‌تر خواهد بود. قیمت این مدل نیز از ۴۶۹ دلار آغاز می‌شود. شرکت سامسونگ تاکنون جزئیاتی در مورد تاریخ معرفی رسمی گلکسی واچ ۵ منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا مراسم معرفی این محصولات باقی نمانده است.

کد خبر 594376

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی گلکسی سامسونگ گلکسی واچ ساعت هوشمند گجت های جدید گجت پوشیدنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گلکسی واچ ۵ پرو خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه ردیابی سلامتی ارائه خواهد کرد؛ برای نمونه، انتظار می‌رود که سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که درگیر دیابت نیستند کمک می‌کند که سبک زندگی سالمی را دنبال کنند.

اندازه‌گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند به روش غیرتهاجمی است و نیاز به سوراخ کردن پوست و استخراج خون نیست، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند، به طور کلی انتظار می‌رود که اغلب گجت‌های پوشیدنی در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند.

شرکت سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون توسط گلکسی واچ ۷ اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به حسگر اندازه‌گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است؛ انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ هفتم جولای همراه با گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ عرضه شود.

ممکن است ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به تراشه جدید Exynos W940 عرضه شود که ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

کد خبر 748222

دیگر خبرها

  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس