Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@11:20:30 GMT

احیاء و بازسازی قنوات با اولویت دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۹۵۳۴

احیاء و بازسازی قنوات با اولویت دنبال می‌شود

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: قنواتی که از سیل آسیب دیده‌اند، با اولویت و در قالب اعتبار مشخص لایروبی می‌شوند تا در بحث انتقال آب مشکلی نباشد.

محمد جواد عسکری با اشاره به ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون های کشاورزی و عمران مجلس برای ارزیابی خسارت های سیل و در حاشیه سفر به شهرستان های شمالی فارس عنوان کرد: هر چه سریعتر باید نسبت به احیا و بازسازی قنوات آسیب دیده اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از جهادکشاورزی فارس، نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفتگوی خود با استاندار فارس اظهار کرد: به منظور تسریع در بازسازی ابنیه زیر بنایی دستگاه های متولی ادواتی را که مورد نیاز است مانند لودر و بیل مکانیکی در اختیار فرمانداری شهرستان ها خواهند گذاشت. 

عسکری به تماس خود با مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: قرار بر این شد که بعد از تعطیلات عاشورا دستگاه های متولی بیایند پای کار و امهال و استمهال وام های خسارت دیده گان را دنبال کنند.

او به ظرفیت اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری در مهار و کنترل سیلاب ها و کاهش خسارت های آن هم اشاره و عنوان کرد: درآمدهای سازمان جنگل‌ها و مراتع طبق قانون جدید به جای واریز به خزانه توسط این تشکیلات امکان هزینه دارد از این رو یک فرصت مناسب به منظور محقق شدن اینگونه طرح‌ها و برنامه‌ها حاصل شده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه لازم است در اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری با مطالعات دقیق و برنامه‌ریزی در قالب اعتبارات منطقه‌ای اعتبارات لازم اختصاص داده شود، اضافه کرد: ما هم در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم تا با جذب اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی و ملی این طرح جامع در قالب یک نهضت ملی برای تحقق اهداف مربوط به حفظ و تقویت منابع آبی آغاز شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كميسيون كشاورزي مجلس شورای اسلامی سازمان جنگل ها فارس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم