Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیروز رنگ‌های نقشه کرونا در خراسان جنوبی دوباره تغییر کرد.

تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز در خراسان جنوبی از ۳ به ۵ شهرستان رسید تا آژیر خطر رسیدن به قله پیک هفتم کرونا به صدا در آید.

با توجه به برگزاری مراسم‌های عزاداری در این ایام، ضروری است عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) از ماسک استفاده کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ های نقشه هشدار می دهند

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: تبدیل شدن وضعیت حدود نیمی از شهرستان‌های خراسان جنوبی به وضعیت خیلی پرخطر یا همان قرمز، به همه مردم هشدار می‌دهد.

او افزود: رنگ‌های نقشه نشان دهنده میزان خطری است که ما را تهدید می‌کند و اگر می‌خواهیم از ویروس کرونا در امان باشیم باید به رعایت بهداشت خود را ملزم کنیم.

بیشتر بخوانید

سویه واکسن گریزی هم شایع شده است

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی گفت: هر وقت که با خانواده به مجلس عزای امام حسین (ع) می‌روم یا در جایی که شلوغ است حاضر می‌شوم، حتما از ماسک استفاده می‌کنم.

او بیان کرد: جان باختن افراد به دلیل ابتلا به کرونا مسئله ساده‌ای نیست بلکه این خطر همه ما را تهدید می‌کند و باید با رعایت مسائل بهداشتی خود را از شر ویروس در امان نگه داریم.

افزایش آمارهای کرونایی در خراسان جنوبی

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا در خراسان جنوبی گفت: وضعیت استان با توجه به وجود ۵ شهرستان قرمز و ۴ شهرستان نارنجی مطلوب نیست.

او افزود: در هفته دوم مرداد نسبت به هفته اول، موارد مثبت کرونا کاهش یافته است.

شریف زاده اظهار کرد: این در حالی است که موارد بستری در بیمارستان ها، بستری در مراقبت‌های ویژه و موارد مرگ نسبت به هفته اول مرداد افزایش یافته است و می‌توانیم بگوییم به قله پیک هفتم کرونا نزدیک شده ایم.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: انتظار داریم از چند روز آینده کاهش نسبی در تعداد موارد ابتلا به کرونا شاهد باشیم.

او گفت: احتمالا از پایان هفته دوباره آمار‌ها صعودی شوند و باید هم اکنون مردم از ماسک در فضا‌های سربسته استفاده کنند و هیئات مذهبی نیز تهویه هوا را مدنظر داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا عزاداری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۵هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی کشف و توقیف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ یدالله دهقان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی استان به 2 دستگاه تریلی مشکوک شده جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی خودروها، مقدار 25 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق و خارج از شبکه توزیع به‌ارزش 10 میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 096300  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد

کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در نهبندان  

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس مسافربری تعدادی لپ‌تاپ و تبلت خارجی، چرخ خیاطی و انواع پارچه خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال  برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

عرب خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروهای انتظامی ضروری است. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی