Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بهرام دارایی، در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه ما یکی از مجریان طرح دارویار و پیشانی کار هستیم، افزود: کاری که با خلوص ایمان و دقت انجام شود می‌تواند نویدبخش باشد.

وی با عنوان این مطلب که همه در جریان اجرای طرح دارویار بودند و اینکه پیوست رسانه‌ای نداشت درست نیست، گفت: منافع برخی با اجرای طرح دارویار از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: علائم نگران کننده که خبر از رقیق شدن خون می‌دهند

دارایی ادامه داد: اجرای طرح دارویار به خوبی پیش رفته و ادامه آن نیز به خوبی پیش خواهد رفت و قرار نیست اجرای آن با مشکل مواجه شود.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نیمی از طرح اجرا شده و یک میلیارد دریافت کردیم اما همه این مبلغ مربوط به طرح نیست.

وی افزود: دارویار، طرح خوبی است و بر اساس آن در آینده بیمه‌ای پاسخگو، قوی و قدرتمند خواهیم داشت.

دارایی اظهار داشت: از داروخانه‌ها برای همکاری در اجرای این طرح تشکر می‌کنیم زیرا بار قابل توجهی بر دوش آنها بوده، همچنین از مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون بهداشت به صورت ویژه تشکر می‌کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1149962 برچسب‌ها دارو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دارو طرح دارویار اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند