Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: روزهای گرم و شرجی را در سطح استان شاهد بودیم که بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به آمل با ۳۶، ساری، دشت‌ناز و بابل با ۳۵ درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با ۱۴ درجه سانتی گراد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: همچنین رطوبت هوا بالا بوده همین امر موجب شده دمای احساسی بالاتر از دمای واقعی باشد.
معاون توسعه  و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: شب گذشته با تقویت جریانات شمالی و عبور امواج تراز میانی شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده در استان بودیم.

 اسدی با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شرایط برای بارندگی بیشتر فراهم می‌شود، تصریح کرد: بارش‌ها رگبارهای موجب بروز روان‌آب به‌صورت محلی و نقطه‌ای می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه هم بارش‌های رگباری پراکنده را در ارتفاعات استان خواهیم داشت، تصریح کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هوای خنک‌تری در آسمان مازندران خواهیم داشت. 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: روزهای پایانی هفته پیش رو جو پایداری حاکم بوده و انتظار داریم دمای هوا افزایش پیدا می‌کند که توصیه می‌شود کشاورزان نسبت به برداشت شالی رسیده اقدام کنند.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت مواج بوده و برای فعاایت‌های دریایی مناسب نیست. 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران رگبار باران استان مازندران وزش باد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه ۸ تا جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان نیمه ابری و هوا خنک می‌شود.

به گزارش هواشناسی مازندران آسمان استان از روز شنبه ۸ تا سه‌شنبه ۱۱اردیبهشت، صاف تا قسمتی ابری همراه با تداوم هوای نسبتاً گرم؛ در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روز چهارشنبه و روز پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت آسمان نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود.

اما در روز پنجشنبه شب و جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری گاهی افزایش ابر، بویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد