Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صمت با اشاره به ممنوعیت عرضه کالا‌های بدون شناسه در پنج گروه کالایی، اظهار داشت: تعداد شناسه‌های رهگیری از ۸۰ میلیون کد که در ابتدای طرح وجود داشت به ۲۲۴ میلیون کد رهگیری شناسه افزایش پیدا کرده است. محمد مهدی برادران با اشاره به ممنوعیت عرضه کالا‌های بدون شناسه در پنج گروه کالایی، اظهار داشت: ۵۵ قلم کالا که پنج گروه آن از گذشته در مجموعه این طرح قرار گرفته بود مجدداً پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کد‌های شناسه‌ای که تاکنون صادر شده، با لحاظ لاستیک، کمک فنر و باتری و همچنین ۵۳ گروهی که امروز نیز به آن اضافه می‌شود در مجموع به ۱۲۴ هزار قلم رسیده است.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت عنوان کرد: در حوزه تعداد شناسه‌های رهگیری نیز از تعداد ۸۰ میلیون کد رهگیری شناسه که در ابتدای طرح وجود داشت به ۲۲۴ میلیون کد رهگیری شناسه افزایش پیدا کرده است که این مهم نشان دهنده موفق آمیز بودن این طرح است.

برادران با بیان اینکه از همراهی همه تولیدکنندگان و شبکه‌های فروش و همچنین مجموعه عرضه کنندگان کالا تشکر می‌کنیم، افزود: از امروز کالا‌هایی که منشأ قانونی دارند باید عرضه آن‌ها توسط تولید کنندگان و وارد کنندگان با کد رهگیری انجام شود. اگر محرز باشد که کالایی قاچاق است و یا دارای کیفیت نیست باید توزیع‌کنندگان آن‌ها را از عرضه خارج کنند چرا که عرضه آن تخلف محرز محسوب می‌شود.

برادران تصریح کرد: فرصتی که برای اصناف گذاشته‌ایم صرفا شامل شناسه‌های اظهاری موقتی میشود که ویژه کالا‌های خواهد بود که منشا آن‌ها مشخص نیست.

وی گفت: علاوه بر قطعات یدکی خودرو، قبلاً در حوزه لوازم خانگی نیز این فرصت قانوتی را داده بودیم که از امروز تشدید می‌شود و در حوزه‌های دیگر نظیر محصولات دخانی و شایر محصولاتی که اعلام کرده بودیم، عرضه می‌شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت یادآور شد: امروز ۵۳ گروه کالایی جدید را به حوزه قطعات یدکی خودرو اضافه کرده ایم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با اتاق اصناف برگزار کردیم برای اینکه که احساس نشود کار مشارکتی نیست و در تقابل با اصناف است، ابتدا مدیریت این کار را با خود بازرسی اصناف آغاز کردیم و فرصت قانونی در قالب شناسه موقت اظهاری اعلام کردیم.

برادران در پایان خاطر نشان کرد: نظارت‌های ما در حوزه کالا‌های قاچاق و تقلبی تشدید شده است که اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: محمد مهدی برادران پنج گروه کالایی کالا وزارت صمت گروه کالایی میلیون کد کد رهگیری پنج گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام