Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در بخش‌های زیادی از کشور شاهد باران خواهیم بود و همچنین خیرش گرد و خاک در عراق و انتقال آن به نوار غربی ایران دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا، طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز یکشنبه در بخش‌های شمالی آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس، نوار شرقی خوزستان و شمال غرب فارس افزایش ابر، رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود و انتظار می‌رود بیشینه شدت بارش در مناطقی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا و پس فردا در نوار شمالی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی، رگبار موقت خواهیم داشت که ممکن است گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد باشد.

چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و همچنین شمال فارس افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

در ۳ روز آینده انتظار می‌رود در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رشد ابرهای همرفتی و رگبار موقت باران در ارتفاعات هرمزگان رخ دهد. ‌

در ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و بخش هایی از مرکز ایران، وزش باد با احتمال خیزش گرد و خاک تشدید می‌شود. در این مدت خیزش گرد و خاک در کشورهای همسایه غربی پیش بینی می‌شود که انتقال آن به نوار غربی ایران دور از انتظار نیست.  

سه شنبه تا پنجشنبه با افزایش سرعت باد در نواحی شرق کشور، رخداد طوفان شن و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

امروز و فردا تنگه هرمز و شرق خلیج فارس و در سه روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود. در ۵ روز آینده شرق دریای عمان و از بعد از ظهر سه شنبه تا پنج شنبه غرب خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

برای تهران هم پیش بینی می‌شود امروز گاهی در مناطق جنوب و غرب استان، باد و گرد و خاک رخ دهد و روی ارتفاعات تهران احتمال بارش پراکنده همراه با رعد و برق وجود دارد. بیشینه دمای تهران امروز به ۳۷ درجه و کمینه دما ۲۸ درجه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رشد سازمان هواشناسی عراق گرد و خاک پیش بینی می شود روز آینده گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه ۷ اردیبهشت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش رخ خواهد داد. در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد