Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:05:08 GMT

اهدای کادویی متفاوت در تولدی متفاوت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۰۴۶۲

اهدای کادویی متفاوت در تولدی متفاوت

همزمان با پانزدهم مرداد ماه مصادف با هشتم محرم محمد باقر قطبی فرزند شهید" وضاح قطبی" با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۵ میلیون تومان را در قالب هر هیئت آزادی یک زندانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

او هدف خود از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند و شادی روح پدر خویش بیان نموده و گفت: تصمیم گرفته تا در روز تولد پدرم مبلغی را به کار خیری اختصاص دهم با توجه به تبلیغات محیطی ستاد دیه استان در شهر و مشاهده تبلیغات "نذری ماندگار" تصمیم گرفته تا بخشی از این کمک را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و بخشی دیگر را به سیل زده‌های یزد اهدا نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید "وضاح قطبی متولد ۱۵ مرداد ماه ۱۳۴۵ بود که در سن ۱۹ سالگی در تاریخ دهم آبان ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۲ در منطقه شاخ شمیران مجروح و ۷۰ درصد شیمیایی شده که بعد از سال‌ها صبوری بر درد و رنج و جراحات ناشی از جنگ در سال ۱۳۹۵ به خیل شهدا پیوست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت

این هواپیما از ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۶ در نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان جنگنده برتری هوایی، هواپیمای رهگیر دفاعی و هواپیمای شناسایی تاکتیکی اصلی این نیرو خدمت کرد.

به گزارش عصر ایران، اف-۱۴ بعد از اینکه در دهه ۱۹۹۰ مجهز به سامانه هدف‌گیری فروسرخ در شب (LANTIRN) و سیستم پرواز سطح پائین گردید حملات موشکی هوا به زمین دقیقی را هم انجام داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • (ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید