Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ مرداد ۲۷ بیمار با علائم ‌کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز،دکتر شهرام صیادی اظهار کرد:  مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۸۹ هزار و ۸۶۳  نفر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۰۱ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای ۹۸ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است. 

این مسئول افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۶۸۸۷ نفر رسیده است.

دکتر صیادی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۲ هزار و ۷۷۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرونا ویروس کووید 19 آمار ابتلا به کرونا مرگ و میر کرونایی امیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار

تین نیوز

سهم بخش حمل و نقل ریلی در جابجایی بار در سال 1401 تنها 8 درصد بود.

به گزارش تین نیوز، به تازگی کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، منتشر شده است.

در این کتابچه و در بخش بررسی سهم بخش های مختلف حمل و نقل در جابجایی مسافر، بار و ترانزیت در سال 1401 مشخص شده که در این سال، سهم بخش حمل و نقل ریلی در جابجایی بار 8 درصد بوده است.

در همین سال بخش حمل و نقل جاده ای سهم 92 درصدی از جابجایی بار را به خود اختصاص داده است.

در بخش ترانزیت کالا نیز، سهم بخش حمل و نقل ریلی در ترانزیت کالا 13 درصد و سهم بخش جاده ای 87 درصد بوده است.

در جابجایی مسافر نیز، حمل و نقل ریلی تنها 17 درصد از سهم جابجایی مسافر را به خود اختصاص داده و این در حالی است که بخش حمل و نقل جاده ای 72.4 درصد از جابجایی مسافر را به عهده داشته است.

سهم بخش حمل و نقل هوایی در جابجایی مسافر نیز 10.6 درصد بوده است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آنچه در کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، آمده است: همچنین مقایسه عملکرد سال 1401 شاخص های بخش حمل و نقل ریلی با بهترین رکورد ثبت شده طی 10 سال گذشته نشان می دهد، در سال 1401 جابجایی بار ( کل ) ریلی نسبت به سال بهترین رکورد ( سال 1399)  14 درصد کاهش عملکرد داشته است.

مقایسه عملکرد سال 1401 شاخص های بخش ریلی با بهترین رکورد ثبت شده طی 10 سال گذشته، نشان می دهد در سال 1401 ترانزیت ریلی نیز نسبت به بهترین سال رکورد ( سال 1400 ) 26 درصد کاهش عملکرد داشته است.

قابل ذکر است جابجایی مسافر ریلی در سال 1401 نسبت به بهترین سال رکورد ( سال 1398 ) به میزان 5 درصد افزایش عملکرد داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند