Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی و بارسلونا تلاش می‌کنند هرچه زودتر انتقال مارکوس آلونسو را نهایی کنند

مارکوس آلونسو روز گذشته در لیست چلسی برای دیدار با اورتون در هفته اول لیگ برتر حضور نداشت و پس از پایان بازی نیز توماس توخل، جدایی این بازیکن از چلسی را تایید کرد. گفته می‌شود مقصد آینده آلونسو به احتمال زیاد بارسلونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، بارسلونا در حال بستن قرارداد مارکوس آلونسو است. هر دو باشگاه در حال نهایی کردن این انتقال هستند و روی آخرین جزئیات آن کار می‌کنند تا خیلی زود قرارداد را تکمیل کنند. گفته می‌شود هزینه انتقال این مدافع چپ به بارسلونا، کم‌تر از 10 میلیون یورو خواهد بود. همچنین آلونسو و بارسلونا سه ماه پیش بر سر شرایط شخصی به توافق رسیده بودند.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل جدایی مارکوس آلونسو را تایید کرد کالوم هادسون اودوی به دنبال جدایی از چلسی

کالوم هادسون اودوی که در سال‌های اخیر به عنوان یکی از استعداد‌های مطرح چلسی از او یاد شده است، زمان بازی کافی در این تیم دریافت نمی‌کند و اکنون به دنبال جدایی از چلسی است.

در ادامه گزارش رومانو، کالوم هادسون اودوی برای آنکه دقایق بازی بیش‌تری را دریافت کند، می‌تواند چلسی را ترک کند. ساوتهمپتون قبلا برای انتقال قرضی این وینگر 21 ساله پرس و جو‌هایی کرده بود. آن‌ها اکنون برای انجام این انتقال فشار می‌آورند. در روز‌های گذشته، مذاکراتی با لسترسیتی نیز انجام شده است. همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد. اودوی روز‌های آینده درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت. گفتنی است این بازیکن تا سال 2024 با چلسی قرارداد دارد.

 

اخبار داغ 

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال تهدید شدند! گل رامین رضاییان در بازی دوستانه سپاهان در مقابل خوشه طلایی ساوه / فیلم وداع جونیت چاکر با دنیای داوری گل راندل کولو موانی به بایرن مونیخ روی اشتباه مانوئل نویر (آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارکوس آلونسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری

کالافیوری مقصد بعدی خود را انتخاب کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، با وجود دریافت پیشنهاد از تاتنهام و بایرلورکوزن، انتخاب خود را انجام داده و قویا خواهان انتقال به یوونتوس است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ کالافیوری تمایلی به خارج شدن از سری آ ندارد. او تمام پیشنهادهای خارجی را نادیده می گیرد تا مسیر انتقال خود به یوونتوس را هموار کند. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است. در تورین این باور ایجاد شده که پس از آغاز همکاری با تیاگو موتا، کالافیوری نیز همراه این سرمربی جوان راهی بیانکونری خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!