Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم تاجیک‌نوری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی و با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان انتقال خون، پویش نذر خون با استقرار پایگاه سیار این سازمان در شهرستان پیشوا و مجاور صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: پایگاه سیار انتقال خون روز تاسوعای حسینی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با استقرار در مجاورت امامزاده جعفر(ع) محل تجمع عزاداران حسینی نسبت به دریافت خون داوطلبان پیوستن به این پویش اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پیشوا افزود: در روز عاشورای حسینی نیز پایگاه انتقال خون در شهرستان پیشوا فعال بوده و از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ خون داوطلبان اهدا خون را دریافت می‌کنند.

تاجیک‌نوری از عزاداران حسینی خواست تا با حضور در این مرکز، ضمن ادای نذر خود، به نیازمندانی که چشم انتظار خون سالم و بهداشتی به سر می‌برند زندگی دوباره ببخشند.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها تاسوعای حسینی عاشورای حسینی پیشوا سازمان انتقال خون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاسوعای حسینی عاشورای حسینی پیشوا تاسوعای حسینی عاشورای حسینی پیشوا سازمان انتقال خون انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند