Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر فنی تیم ملی جوانان ایران دیدار تیم‌های ژاپن و هند در نخستین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا 2022 را نظاره‌گر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، رقابت‌های والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از ساعت 12:30 دقیقه امروز (یکشنبه 17 مرداد) به وقت محلی با دیدار تیم‌های ژاپن و هند آغاز شد.

ژاپنی‌ها که یکی از حریفان اصلی ایران و مدعی قهرمانی به شمار می‌روند، با بخشی از بازیکنان اصلی خود از جمله، اوتاکه، فوکاتسو، تاکاهاشی و ایرو به این رقابت‌ها آمدند و به دنبال به‌دست آوردن جام قهرمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران شامل رضا مومنی مقدم سرمربی، مهران زارع مربی و محسن سیاه دوش آنالیزور تیم در سالن مسابقات حضور یافتند و از نزدیک این دیدار را تماشا و نکات مهم این بازی را یادداشت کردند.

رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا 2022 با حضور ۱۱ تیم از امروز یکشنبه در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز و تیم‌ملی جوانان ایران که به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده، فردا دوشنبه در اولین بازی خود به مصاف پاکستان خواهد رفت.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ابراهیم رئیسی در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

رئیس جمهور تاکید کرد: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است.

کد خبر 6091278

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت