Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز خبری از جریمه ده هزار دلاری به خاطر شرکت نکردن تیم امید در بازی های کشورهای اسلامی نیست

دبیرکل کمیته ملی المپیک از مکاتبه ایران با ستاد بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد و تاکید کرد درخصوص جریمه ۱۰ هزار دلاری هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

به گزارش طرفداری، پس از انصراف تیم فوتبال امید ایران از حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، عنوان شد کمیته ملی المپیک ایران ۱۰ هزار دلار جریمه شده و علاوه بر آن مبلغ ۱۵ تا ۲۰ هزار دلاری پرداخت شده جهت اسکان تیم فوتبال امید در دهکده بازی‌ها نیز به ایران بازگردانده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران در واکنش به جریمه دلاری امیدها به ایرنا گفت:

این موضوع در دست پیگیری است و مکاتبه‌ای هم با امضای صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران به ستاد بازی‌ها ارسال شده است. در حال حاضر منتظر پاسخ مسئولان ستاد بازی‌ها هستیم و هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

گفتنی است پیش از این سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص انصراف تیم ملی امید از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و این‌که آیا جریمه‌ای متوجه ایران نخواهد شد گفته بود:

سرپرست کاروان ایران در حال مذاکره با ستاد برگزاری بازی‌ها است و با توجه به این‌که کرونا مسئله اول تیم ملی است، می‌تواند توجیه قانع‌ای‌کننده باشد. فکر نمی‌کنم جریمه‌ای متوجه ما باشد.

وی اما تاکید کرده بود ممکن است پول پرداخت شده برای اسکان تیم فوتبال امید در دهکده بازی‌ها به ایران برگردانده نشود.

اخبار داغ 

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال تهدید شدند! گل رامین رضاییان در بازی دوستانه سپاهان در مقابل خوشه طلایی ساوه / فیلم وداع جونیت چاکر با دنیای داوری گل راندل کولو موانی به بایرن مونیخ روی اشتباه مانوئل نویر (آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کشورهای اسلامی هزار دلاری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی

 محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست