Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:13:26 GMT

شهادت فرمانده ارشد جهاد اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۰۸۴۰

شهادت فرمانده ارشد جهاد اسلامی

جهاد اسلامی از به شهادت رسیدن یک فرمانده ارشد خود در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد و وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدا را 32 نفر اعلام کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز (یکشنبه) پیکرهای هشت شهید فلسطینی از جمله «خالد منصور» (ابو راغب) فرمانده منطقه جنوبی «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی از زیر خرابه‌های ناشی از حمله دیشب رژیم صهیونیستی به رفح بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدا به ۳۲ نفر از جمله ۶ کودک و افزایش تعداد مجروحان به ۲۱۵ نفر خبر داد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، جنبش جهاداسلامی و شاخه نظامی آن «سرایا القدس» با صدور بیانیه‌ای شهادت شهدای رفح از جمله «خالد منصور» و دو رزمنده دیگر جهاداسلامی به نام‌های «زیاد احمد المدلل» (فرزند یکی از سران سیاسی جهاد اسلامی) و «رأفت صالح شیخ العید» را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده، خون فرمانده شهید خالد المنصور نبرد دفاع از قدس و مسجدالاقصی را شعله‌ور خواهد کرد.  

«دفاع شهری» غزه در حال ادامه عملیات جستجو در محل حمله دیشب رژیم صهیونیستی به رفح برای پیدا کردن شهدای احتمالی دیگر است.

خالد منصور عضو شورای نظامی سرایا القدس و فرمانده منطقه جنوبی در این گروهان‌ها بود که پیش‌تر نیز چند بار  از ترور جان سالم به در برده بود.

رژیم صهیونیستی وی را به برنامه‌ریزی و نظارت بر تعدادی از عملیات‌های نظامی نوار غزه متهم کرده است. این رژیم، منصور را از «خطرناک‌ترین افراد تحت تعقیب» می‌دانست و نام وی را در کنار نام فرمانده ارشد سرایا القدس «اکرم العجوری» (که در خارج از غزه زندگی می‌کند) قرار داده بود.

خالد منصور نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های نظامی سرایا القدس بویژه درزمینه ساخت موشک داشت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت سرایا القدس وزارت بهداشت فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جهاد اسلامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی سرایا القدس خالد منصور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع ایران، در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

آنگونه که مهر روایت کرده، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900137

دیگر خبرها

  • عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • حمله مشترک سرایا القدس و کتائب الانصار به اسراییل
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس