Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگیری عامل تیراندازی در پلدختر

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت منازل شخصی در بخش معمولان، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ مصطفی ماسوری افزود: ماموران با انجام اقدام های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی گسترده یک نفر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند که یک قبضه سلاح ساچمه زنی به کار رفته در این تیراندازی از وی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شده است.

احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد لرستان

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه ناحیه دورود، سرهنگ غلامرضا سالاروند فرمانده سپاه این ناحیه گفت: ۶واحد مسکونی با مشارکت بسیج سازندگی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در لرستان احداث می شود.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست ۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دورود در روستاهای داریاب، حشوید، بنک آباد و شهر چالانچولان ساخته می‌شود. 

وی گفت: متراژ هر واحد مسکونی ۵۵ متر مربع است و مراحل اجرایی همچنین پیگیری ساخت آن توسط گروه های جهادی انجام می‌شود.

دستگیری عوامل فروش مواد مخدر در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی سه نفر اعضای یک باند فضای مجازی را که اقدام به خریدوفروش مواد مخدر توهم‌زا می‌کردند، شناسایی کردند.

سردار یحیی الهی افزود: در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر توهم‌زا کشف شد که همراه پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها پلدختر مواد مخدر سازمان بسیج سازندگی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر مواد مخدر سازمان بسیج سازندگی پلدختر مواد مخدر سازمان بسیج سازندگی لرستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران