Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت کشور عراق گفت، یک طرح امنیتی به منظور رعایت حداکثر حفاظت لازم برای عزاداران حسینی اتخاذ شده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «خالد المحنا» سخنگوی وزارت کشور عراق گفت، انتظار می‌رود تعداد زوار امام حسین (ع) در روز عاشورا میلیونی باشد همانطور که در سال‌های گذشته این ارقام ثبت شده و زائرانی از داخل و خارج عراق به کربلا آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود، یک طرح امنیتی به منظور رعایت حداکثر حفاظت لازم برای عزادارن حسینی اتخاذ شده است.

المحنا درباره وجود هماهنگی میان تهران و بغداد و آیا اینکه تدابیر خاصی در مرز‌های ایران و عراق وجود دارد تا ورود ایرانی‌ها به عراق در ایام عاشورا را تسهیل کند، افزود: از چند ماه پیش مقدمات مربوط به ورود زائران بین عراق و ایران انجام و دیدار‌هایی در سطح عالی میان «عثمان الغانمی» وزیر کشور و تعدادی از سران امنیتی برگزار شد. همچنین بازدید‌هایی از گذرگاه مرزی «المنذریه» و ... در همین زمینه صورت گرفت.

وی درباره اتفاقات سیاسی این روز‌های عراق و تأثیر منفی آن بر امنیت زوار حسینی هم گفت، طرف‌های امنیتی ابدا در امور سیاسی مداخله نمی‌کنند، انتظار می‌رود علیرغم آنکه زائران در تمام شهر‌های مقدس عراق از جمله کاظمیه حضور داشته باشند، اما اوج حضور آن‌ها در کربلاست و نیرو‌های امنیتی قادر به فراهم کردن فضای امن برای زائران است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقامات عراقی حسینیه دانشجو محرم 1401 وزارت کشور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران