Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله آخر اردوی ‌آماده سازی تیم ملی جودو مردان کشورمان از روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه در جزیره کیش آغاز و امروز‌ یک شنبه ۱۶ مردادماه آخرین تمرینات جودوکاران در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار و به پایان رسید.

تمام تمرینات جودوکاران طی چند روز گذشته در سالن های مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد، جودوکاران ساکن در جزیره کیش نیز به عنوان حریفان تمرینی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کردند و با ملی پوشان به تمرین پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لر دلسمی رئیس هیات جودو جزیره کیش، در روز نخست به جمع ملی پوشان اضافه شد و با آنها به تمرین پرداخت.  

در تمرینات صبح امروز یک‌شنبه ۱۶ مردادماه،‌ محمد ناصر نجف پور رئیس اداره ورزش موسسه ورزشی و تفریحات دریایی جزیره کیش و هیات همراه از اردوی تیم ملی بازدید به عمل آورند و از روند تمرینات ملی پوشان در اردوی تیم ملی جودو مطلع شدند. نجف پور پس از پایان تمرین ملی پوشان،  برای دقایقی با آنها به گفت و گو پرداخت و برای تیم ملی جودو مردان اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

در حاشیه برگزاری تمرینات صبح امروز‌، گزارشگر خبرگزاری صدا و‌ سیمای جزیره کیش برای دقایقی با ملی پوشان و کادر فنی به گفت و گو‌ پرداخت و از شرایط تمرینی ملی پوشان گزارشی را تهیه کرد.

جودوکاران کشورمان از اسفندماه سال ۱۴۰۰ در اردوی تیم ملی جهت حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند و طبق تصمیم مسولان فدراسیون و کادرفنی، تصمیم گرفتند برای بالا رفتن روحیه ملی پوشان هفته پایانی اردوها را در جزیره کیش برگزار کنند تا جودوکاران علی رغم آمادگی جسمانی از لحاظ روحی و روانی نیز با بهترین شرایط به قونیه اعزام شوند.

طی چند روزی که ملی پوشان در جزیره کیش حضور داشتند، تمرینات هوازی در ساحل، حضور در استخر و‌تفریحات فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های ملی پوشان بود.

تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان با ترکیب ۱۴ جودو کا، ۱۹ مردادماه راهی کشور ترکیه خواهند شد تا در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی حضور پیدا کنند.

اسامی نفرات اعزامی به این رقابت ها به شرح زیر است:

وزن 66- کیلوگرم: حمیدرضا پاپی

وزن 73- کیلوگرم: محمد صدیقی و وحید جدی

وزن 81- کیلوگرم: مهدی فتحی پور

وزن 90 کیلوگرم: محمد سعیدی و قاسم باغچقی

وزن 100 +کیلوگرم: حمیدرضا ملک زاده

تیم ملی زیر نظر محسن ذکریا، مربی تیم ملی تمرینات خود را در جزیره کیش پیگیری میکنند. هادی کردی سرپرست تیم های ملی نیز کنار ملی پوشان حضور دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آماده سازی تیم ملی جودو تیم ملی جودو تیم ملی جودو مردان اردوی تیم ملی جزیره کیش ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران که سهمیه تیمی بازی های المپیک را در اختیار گرفته اند، برای آماده سازی حضور در این بازی ها پس از یک ماه حضور در کمپ اورلئان، عازم کره جنوبی شدند تا در رقابت های جایزه بزرگ سئول شرکت کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران ملی پوشان شرکت کننده در این رقابت ها هستند که از سه روز پیش در سئول پیگیر تمرینات‌شان هستند.

رقابت های جایزه بزرگ سئول در بخش انفرادی برگزار می شود. دیدارهای مقدماتی بخش مردان روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) برگزار می شود و دیدارهای جدول ۶۴ نفره به بعد هم دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

بعد از حضور در جام جهانی مجارستان که فروردین برگزار و منجر به قطعی شدن سهیمه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر برای المپیک شد، حضور در جایزه بزرگ سئول دومین رویدادی است که ملی پوشان درسال جاری در آن شرکت می کنند.

کد خبر 6094492

دیگر خبرها

  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا