Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای ازدواج گوهر خیراندیش با مردی جوانتر از خودش بیوگرافی گوهر خیراندیش ماجرای ازدواج گوهر خیراندیش زندگی و فعالیت‌های گوهر خیراندیش

به گزارش اقتصادآنلاین، گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون که همسر خود (جمشیداسماعیل خانی) را سالهاست از دست داده در یک مصاحبه گفت: زمانی که دخترانم را شوهر بدهم و به خانه بخت بروند خودم مجددا ازدواج خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیراندیش گفت: من منتظر هستم دخترانم ازدواج کنند تا من هم بعد از آنها همسر خودم را پیدا کنم و اعلام رسمی کنم و ازدواج کنم حتی اگر صد سالم باشد. حتی اگر طرف مقابل آدم خوبی باشد زودتر از دخترانم ازدواج می کنم.

جوانی گوهر خیراندیش

ماجرای ازدواج گوهر خیراندیش با مردی جوانتر از خودش

مدتی قبل هنگامی که این بازیگر مشغول بازی در سریال هیولا بود شایعات زیادی مبنی بر ازدواج گوهر خیراندیش با یک پسر جوان در فضای مجازی پخش شد که سر و صدای زیادی به پا کرد تا حدی که باعث شد گوهر خیراندیش به این شایعات پاسخ بدهد، پاسخ گوهر خیراندیش را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید.

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش (به انگلیسی: Gohar Kheirandish)‌ (زاده ۱ شهریور ۱۳۳۳، شیراز) بازیگر و مدرس پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است.وی دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. جمشید اسماعیل‌خانی همسر وی بود. این بازیگر در حال حاضر مجرد است و شایعات درباره ازدواج دوم ایشان صحت ندارد. 

گوهر خیراندیش و همسرش

ماجرای ازدواج گوهر خیراندیش

وی در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا بود.

گوهر خیراندیش و همسرش جمشید اسماعیل خانی

گوهر خیر اندیش درباره ازدواجش می گوید: سال ها از مرگ جمشید می‌گذرد، اما با هر بهار حضور او را بیشتر و قوی‌تر از قبل حس می‌کنم. چرا که او در بهار به‌دنیا آمد، در بهار ازدواج کردیم و در بهار هم از دنیا رفت. یاد و خاطره‌اش نه‌تنها از دل و جان و خانه ما نمی‌رود بلکه در بازخوردهایی که از مردم دارم هنوز با همان قوت حضور دارد و از او به نیکی یاد می‌کنند.

زندگی و فعالیت‌های گوهر خیراندیش

او با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. وی در سال ۱۳۵۷‌ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود. خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد.

گوهر خیراندیش در کنار فرزندانش

او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش های متفاوت ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است.وی یکی از اساتید ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.وی پیشنهاد بازی را درسریال دارا و ندار و فیلم اخراجی‌ها را علیرغم پیشنهاد مالی خوب به جهت نقش‌های ضعیف نپذیرفت. به عقیده وی یکی از رموز ماندگاری یک بازیگر این است که هر نقشی را فقط برای مسائل مالی قبول نکند.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر گوهر خیراندیش اخبار حاشیه اخبار مرتبط تبریک تولد ویژه ژاله علو توسط گوهر خیراندیش! + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۶ توضیح مازیار لرستانی درباره مهاجرتش / سالگرد فوت ارشا اقدسی برگزار شد ۱۴۰۱/۵/۱۵ فحش رکیک عادل فردوسی پور به مهدی طارمی! + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۵ حال آشفته شهاب حسینی در محرم + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۵ زمان پخش دوباره سریال جیران مشخص شد؟ ۱۴۰۱/۵/۱۵ نذری پخش کردن مهران غفوریان و محسن افشانی + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۵ آخرین ویدیو ها گریه های فرهاد اصلانی با نوحه معروف + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۳:۰۵ سینه زنی امیر قلعه نویی در ترکیه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۲:۵۵ ایران در تاسوعای حسینی+ فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۱:۱۷ تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در تصادف + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۱:۰۲ ریزش سکوی ورزشگاه در استرالیا + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۰:۵۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۳:۱۳ ناصر حجازی در مراسم عزاداری محرم + عکس ۱۲:۵۵ سینه زنی امیر قلعه نویی در ترکیه + فیلم ۱۲:۵۰ اذان ظهر به افق تهران یکشنبه شانزدهم مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۷ احمدی نژاد در مراسم شب تاسوعای حسینی + عکس ۱۲:۲۲ یارانه نقدی حذف می شود؟ ۱۲:۱۲ آیا می توان در دو رشته دانشگاهی تحصیل کرد؟ ۱۲:۰۵ مراسم عزاداری مقام معظم رهبری در شب تاسوعای حسینی + عکس ۱۱:۵۱ حلقه طلایی که بعد از ۴۳ سال پیدا شد + عکس ۱۱:۴۱ یارانه مرداد نقدی است؟ ۱۱:۳۶ بزرگ ترین ساختمان های جهان کدامند؟ ۱۱:۲۰ تست بینایی؛ فقط افراد نابغه می توانند حیوان پنهان شده را پیدا کنند! ۱۱:۱۷ ایران در تاسوعای حسینی+ فیلم ۱۱:۱۱ هوای کدام استان ها بارانی است؟ ۱۰:۵۹ میز کار «رتبه بندی معلمان» آغاز به کار کرد ۱۰:۴۵ عقرب ۴۵ سانتی که در سیل یزد کشف شد + فیلم ۱۰:۲۷ شروع طوفانی مسی با گل تماشایی + فیلم ۱۰:۲۴ اعمال روز تاسوعای حسینی ۱۰:۱۷ این ۷ ماده غذایی‌ رو هیچ‌وقت ۲ بار گرم نکنید + عکس ۱۰:۰۳ دیدار دوستانه ایران و سنگال قطعی شد ۱۰:۰۰ آپارتمان های منطقه ۴ تهران چند؟ ۰۹:۵۰ آیین نامه استانداردسازی قطعات لوازم خانگی به روز شد ۰۹:۴۷ اقتصاد در رکود است؛ منتظر آمار نباشید ۰۹:۳۸ ​کدام کشورها بیشترین گاز طبیعی را تولید می کنند؟ ۰۹:۰۹ جاده های شمال یک طرفه شد ۰۹:۰۰ اعتبار شبکه سولانا زیر سوال رفته است ۰۷:۴۸ ثروتمندترین زن روی کره زمین چه شغلی دارد؟ + عکس ۰۷:۳۰ ۳ شب سفر هوایی به شیراز و زیارت شاهچراغ (ع) چقدر هزینه دارد؟ + جدول ۰۷:۲۷ علائم رقیق شدن خون و دلایلی که باید نگرانشان بود ۰۳:۲۹ روبوتاکس خودروی بدون فرمان + عکس ۰۳:۲۱ می دونی متولدین هر ماه چطور عصبانی می شن؟ ۰۲:۲۷ ۴ ترفند بی نظیر برای زندگی روزمره! + فیلم ۰۲:۱۱ تست شخصیت؛ این تصویر بدترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد ۰۱:۵۷ زیباترین عروس دنیا در ایران! + عکس ۰۱:۲۳ این سر و صداهای خودرو را جدی بگیرید تا کار به جای باریک نکشد ۰۱:۱۴ بازیگر نقش همسر وهب در مختارنامه کیست؟ + عکس ۰۱:۰۵ گلزنی طارمی در دیدار پورتو - ماریتیمو + فیلم ۰۰:۴۵ کسی که از شما خوشش نمیاد اینطوری رفتار می کنه! ۰۰:۴۴ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۰ دزدی برای رسیدن به طارمی ۰۰:۳۱ فال حافظ امروز یکشنبه ۱۶ مرداد ۰۰:۲۴ دانلود نوحه و مداحی برای تاسوعای حسینی، محرم ۱۴۰۱ ۰۰:۱۳ فال ابجد روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۰۴ اردوغان با پوتین توافق کرد پول واردات گاز طبیعی از روسیه به روبل پرداخت کند ۰۰:۰۱ فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۶ مرداد ۰۰:۰۰ تست کرونای بایدن منفی شد ۲۳:۵۴ سرگرمی های آموزنده برای کودکان؛ آن چیست که چیستان است... ۲۳:۳۹ خواص بی شمار «ارده» را بشناسید ۲۳:۳۵ ۷ ترفند جذاب در گوشی های اندروید که تا به حال نمی دانستید ۲۳:۳۳ کدام کشورها بیشترین گاز را تولید می کنند؟ ۲۳:۰۵ چطور زندگی را تغییر بدهیم؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوهر خیراندیش اخبار حاشیه ازدواج گوهر خیراندیش گوهر خیراندیش تاسوعای حسینی فیلم ۱۴۰۱ ۵ ۱۴۰۱ ۵ ۱۵ ۱۶ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم

زهرا خانی صلوات معلم نیکوکاری است که نه تنها به دانش‌آموزان نیازمند خود در خانه تدریس می‌کند، بلکه از حقوقش نیز برای آنها لوازم التحریر می‌‌خرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند