Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مصدومیت ساندرو تونالی، میلان اکنون به دنبال جذب یک هافبک دیگر برای تقویت ترکیب خود است

روز گذشته ساندرو تونالی در جریان بازی دوستانه میلان و وینچنزا مصدوم شد و مدت دوری او هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود علاوه بر اینکه تونالی بازی مقابل اودینزه را از دست خواهد داد، احتمال دارد به مدت یک ماه از میادین دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرفداری | میلان در این پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال تقویت خط هافبک خود بود و گزینه‌هایی مانند رناتو سانچز و کارنی چوکووئمکا را در این مدت زیر نظر داشت اما در جذب آن‌ها ناکام ماند. حال به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مصدومیت ساندرو تونالی باعث شده میلان به تلاش‌های خود برای جذب یک هافبک دیگر سرعت ببخشد. رافائل اونیدیکا بازیکن 21 ساله اهل نیجریه باشگاه میجلند دانمارک و ژان اونانا بازیکن 22 ساله اهل کامرون بوردو فرانسه، دو بازیکنی هستند که در لیست روسونری برای جایگزینی تونالی حضور دارند. میلان همچنین به پاپه مطر سار 19 ساله اهل سنگال از تاتنهام علاقه دارد اما جذب این بازیکن، اولویت آن‌ها نیست. این سه هافبک مشخصاتی مشابه با یکدیگر دارند و بازیکنان جوان و کم سنی به حساب می‌آیند.

بیش‌تر بخوانید: نقل و انتقالات میلان | پاپه مطر سار علاقه ندارد به میلان بپیوندد؛ جذب کارنی چوکووئمکا در اولویت

همچنین در ادامه گزارش گاتزتا، در بازی هفته اول سری آ مقابل اودنیزه نیز، انتظار می‌رود استفانو پیولی از اسماعیل بن ناصر و راده کرونیچ استفاده کند. 

اخبار داغ 

صحبت های تلخ بلاژویچ؛ عمرم تمام شده و به زودی می میرم! گل مهدی طارمی به ماریتیمو (پورتو 1-0 ماریتیمو) فریم به فریم با گل زیبای لیونل مسی به کلرمون فوت احتمال محکومیت نیکو شولتس به 10 سال زندان به دلیل خشونت خانگی | هواداران دورتموند خواهان فسخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساندرو تونالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس