Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم کفیل در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماه محرم، ماه عشق به امام حسین و معرفت اهل بیت (ع) و ماه امر به معروف و مبارزه با کفر و یاری مظلومان است.

وی افزود: جان و دل ما، آنچنان با عشق به سیدالشهداء (ع) آمیخته شده است که اگر محبت آن حضرت را در دل‌هایمان نداشتیم قلب‌هایمان برای همیشه می‌مرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه شهرضا ادامه داد: امروز خیمه اباعبدالله الحسین (ع)، خیمه‌ای بدون محدودیت مرزی و مکانی برای تمامی آزادگان جهان می‌باشد.

وی تصریح کرد: در لشکر اباعبدالله کودکان، زنان، نوجوانان، جوانان و افراد مسن نقش آفرینی کردند و به همین خاطر قیام آن حضرت همه انسان‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

کفیل با اشاره به امر اهتمام به برپایی نماز ظهر عاشور گفت: همه می‌دانیم امام حسین (ع) ظهر عاشورا به نماز ایستاد و برخی از اعضای لشکریان ایشان خود را سپر تیرها کردند و عاشقانه به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: برگزاری پرشور عزاداری ایام سوگواری، تشریح ابعاد مختلف و فلسفه قیام عاشورا، درس‌ها و عبرت‌ها و آثار و برکات آن برای جذب نوجوانان و جوانان از جمله وظایف خطیری است که باید برای نسل امروز به شایستگی تبیین شود.

کد خبر 5557813

منبع: مهر

کلیدواژه: شیعه امام حسین ع محرم 1401 محرم 1401 بوشهر ماه محرم مراسم عزاداری ویروس کرونا همایش شیرخوارگان حسینی حسینیه مهر کرمانشاه عکس استانها خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل آمار کرونا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است