Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:42:04 GMT

پیوستن مهرداد محمدی به پرسپولیس منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۱۳۶۵

پیوستن مهرداد محمدی به پرسپولیس منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته شایعاتی درباره جدایی مهرداد محمدی از العربی و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس منتشر شد. علت این خبر نیز، حضور عمر السومة در دوحه برای حضور در تیم العربی عنوان شده بود.

با حضور این مهاجم سوری، العربی باید نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج می کرد و برخی از رسانه ها مدعی شدند که مهرداد محمدی بازیکنی است که باید از تیم قطری جدا شود که روزنامه استاد الدوحه این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد الدوحه در این زمینه نوشت: عمر السومة مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان عصر روز گذشته وارد دوحه شد تا به صورت قرضی و برای یک فصل به تیم العربی بپیوندد. العربی با مهاجم سوری که جانشین آرون بوپندزای گابنی می شود به توافق رسید زیرا انتظارات حاکی از جدایی او برای پیوستن به الشباب عربستان است.

استاد الدوحه در ادامه و درخصوص شایعات جدایی بازیکن ایرانی العربی نوشته است: انتظار می رفت السومة جایگزین مهرداد محمدی بازیکن ایرانی شود. با این حال، در ساعات گذشته با توجه به تمایل باشگاه الشباب به حضور آرون بوپندزا شاهد تحولاتی در این زمینه بودیم. این مهاجم گابنی در ابتدای فصل گذشته از هاتای ترکیه به العربی آمده بود.

روزنامه الرایة قطر نیز با تأیید این موضوع نوشت: عمر السومة مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان عصر دیروز وارد دوحه شد تا صبح امروز در بیمارستان اسپیتار تحت معاینات پزشکی قرار گیرد و برای پیوستن رسمی به باشگاه العربی آماده شود.

الرایة با اشاره به اینکه مهاجم سوری جانشین بازیکن گابنی می شود، خاطرنشان کرد: از باشگاه العربی خبر می رسد که این باشگاه تمایل دارد با جدایی قرضی آرون بوپندزای گابنی تا پایان فصل جاری و پیوستن به الشباب عربستان موافقت کند چرا که مدیریت باشگاه برای ثبت نام عمر السومة، نیازمند خروج یکی از بازیکنان خارجی است.

این روزنامه در ادامه به فهرست بازیکنان خارجی العربی اشاره کرده و نوشته است: العربی پنج بازیکن خارجی به نام های آرون گونارسون ایسلندی، آرون بوپندزای گابنی، یوسف المساکنی تونسی، مارک مونیسا اسپانیایی و مهرداد محمدی ایرانی را در اختیار دارد.

روز گذشته برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که با حضور السومة در العربی، مهرداد محمدی از این تیم جدا می شود و به همین دلیل این بازیکن مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است که به این ترتیب شایعات بازگشت این بازیکن به ایران تکذیب شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات مهرداد محمدی عمر السومة مهاجم سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی ۴۴ ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌واناری‌ها کسب کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899534

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی