Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز گفت: در حالی برای اولین بار عازم بازیهای کشورهای اسلامی می‌شویم که با حضور برترینهای دنیا شرایط سختی برای کسب مدال خواهیم داشت.

ابراهیم واقفی در گفت وگو با ایسنا، زمان اعزام تیم پاراتنیس به بازیهای کشورهای اسلامی را روز چهارشنبه ۱۹ مرداد با ۸ ورزشکار زن و مرد عنوان کرد و افزود: برای حضور قدرتمند در این بازیها از ابتدای مرداد به صورت شبانه روز در اردوی آمادگی بودیم و با ۶ ساعت تمرین مداوم و تمرکز بر روی تکنیک و تاکتیک بازیکنان سعی کردیم تیم را به اوج آمادگی برسانیم تا بهترین نتیجه را در اولین حضورمان در بازیهای کشورهای اسلامی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که در کدام کلاس شانس کسب مدال داریم، گفت: در این دوره از بازیها ترکیه، اندونزی و مصر ۳ تیم قدرتمند در پاراتنیس‌روی میز هستند که عنوان اول تا سوم پارالمپیک توکیو را در این رشته دارند، به خصوص در کلاس ۴ که ورزشکار ترکیه قهرمان پارالمپیک توکیو است و کار سختی را برای رقابت با این حریف خواهیم داشت، البته امین صادقیان و حمید شیخ زاده در این کلاس جزو بهترین بازیکنان کشورمان هستند که امید زیادی برای کسب مدال توسط این دو ورزشکار داریم.

سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز اظهار کرد: متاسفانه میزبان در این دوره بیشتر روی کلاس‌هایی برنامه‌ریزی کرده که خود صاحب مدال در سطح جهان و پارالمپیک است و این مساله کار را تا حدودی برای ما سخت کرده است، هر چند بازیکنان ما نیز توانایی کسب بهترین نتیجه در ترکیه را دارند.

واقفی همچنین درباره وضعیت مهدی معصومی و جواد فولادی در کلاس ۵ نیز گفت: در کلاس ۴ پیش‌بینی کسب مدال بیشتر از ۵ است، هر چند در این کلاس نیز از بازیکنان باتجربه و خوبی برخورداریم که امیدوارم با دست پر از این بازیها بازگردند.

وی در ارزیابی از وضعیت بانوان نیز در این دوره از بازیهای کشورهای اسلامی تصریح کرد: در کلاس ۹ و ۱۰ ایستاده بانوان تقریبا شرایط همانند مردان راضی کننده است و هر دو  دارای رنکینگ و از بازیکنان خوب این دو کلاس هستند، البته کشور میزبان با سرمایه گذاری خوبی که در پاراتنیس انجام داده و با گزینش کلاس‌ها سعی کرده عنوان قهرمانی را در بخش زنان و مردان به خود اختصاص دهد که بدون شک برای کسب مدال در این کلاس‌ها باید رقابت تنگاتنگی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز در پایان در خصوص وضعیت اردوهای آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به ترکیه، گفت: با همکاری فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک اردوهای خوبی از نظر کمی و کیفی برای آماده سازی ورزشکاران فراهم شده بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازیهای کشورهای اسلامی پاراتنیس روی میز کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد

به گرارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید؛ مریم طوسی رکورد زد و قهرمان شد

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229357 برچسب‌ها مسابقات دو و میدانی

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور