Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد: اگر ما بر بحث آسیب‌های اجتماعی متمرکز هستیم باید از ظرفیت مجالس و منابر و هیئت‌ها استفاده کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا،  محمدرضا حدادزاده در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان اردکان گفت: اگر کارکرد‌های هیئت‌ها در رفع اختلافات و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد مرضی رضای خداوند و اهل بیت (ع) هم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تعدد وظایف دادسرا و کمی عده و عُده در این مجموعه افزود: قطعا وظایف مغفولی در مجموعه دادسرا وجود دارد که پرداختن به آن نیازمند همت و پشتیبانی مدیران ارشد شهرستان است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: امروز مساله‌ای در شهرستان اردکان مهمتر از مسائل اجتماعی نیست، از جرائم پیدا نظیر سرقت تا برخی از آسیب‌های پنهان، چون خودکشی و برخی از مسائل حوزه اطفال و نوجوانان که حل آن‌ها نیازمند بهره گیری از فرصت‌های موجود در شهرستان به ویژه رسانه‌ها و مردم است.
وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و سمن‌ها در حل مسائل و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: اگر مشارکت مردم، سمن‌ها و رسانه‌ها استفاده نشود شاید تلاش مسئولان به تنهایی منشا اثر نباشد.
حدادزاده ادامه داد: نقد رسانه‌ها از مسئولان اقدامی موثر در اصلاح امور است، اما خود رسانه‌ها هم باید توجه داشته باشند که اگر نوشته و نقد آن‌ها باعث رفع یک مشکل نشود و بر مشکلی بیافزاید، باید پاسخگو باشند.
وی تصریح کرد: رسانه‌ها در حوزه اردکان فعال هستند و اقدامات خوبی دارند، اما اگر این ظرفیت معطوف به حل مشکلات شهرستان و افزایش همدلی‌ها نشود برکات آن به شهرستان نخواهد رسید.
گفتنی است در این مراسم از زحمات مهدی حسن پور در مدت 3 سال تصدی سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان تقدیر و محمد علی دشتکیان به عنوان دادستان جدید این شهرستان منصوب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مذهبی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد