Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:22:30 GMT

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۱۷۷۱

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در خوزستان

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت اله سفیدپوست یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و در راستای مطالبات مردمی، ماموران پلیس اماکن عمومی خوزستان با هماهنگی مراجع قضایی طرح نظارت بر واحدهای صنفی را به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران پلیس از ۴۸۲ واحد صنفی بازدید کردند، افزود: در بازدیدهای به عمل آمده به ۳۰۷ واحد تذکر کتبی ، ۱۲۶ واحد اخطار پلمب و ۱۲ واحد دیگر نیز پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح ۱۲۰ ثوب البسه نامتعارف کشف شد.

سرهنگ سفیدپوست با تاکید به این موضوع که عفاف و حجاب تاثیر بسزایی بر امنیت روانی و اجتماعی شهروندان دارد و از مصادیق حقوق شهروندی می باشد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت صنوف متخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها حجاب و عفاف اصناف خوزستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حجاب و عفاف اصناف خوزستان حجاب و عفاف اصناف خوزستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر سفید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد