Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@11:11:59 GMT

تمهیدات شهرداری خرم آباد برای عزاداران حسینی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۱۷۸۹

تمهیدات شهرداری خرم آباد برای عزاداران حسینی

شهردارخرم آباد با تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: مجموعه شهرداری امسال بنحو احسن آماده خدمت به عزاداران حسینی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی در جلسه معاونان، شهرداران مناطق سه گانه و مدیران سازمان‌های تابعه دستور اکید جهت همکاری لازم با هیئات حسینی و دستجات حسینی را صادر کرد و خواستار همکاری مدیران شهری با هیئات و دسته‌های حسینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اظهار کرد: جهت همکاری‌های لازم با هیئات مذهبی و جایگاه‌های عزاداری در سطح شهر، افزایش اکیپ‌های سیار و نیروهای خدماتی را طی روزهای آینده در دستور کار داریم.

فتوحی ارتباط نزدیک و حضور دائم در جایگاه‌های سطح شهر را از برنامه‌های اصلی حوزه خدمات شهری و مدیران شهرداری برشمرد و افزود: مجموعه شهرداری امسال به نحو احسن آماده خدمت به عزاداران حسینی است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه مناطق سه گانه و سازمان‌های تابعه از جمله سازمان عمران، آتش‌نشانی، فضای سبز و بازیافت با هماهنگی معاونت خدمات شهری جهت برگزاری باشکوه تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل باشند گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری آئین گل مالی اتخاذ شود.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عزاداری تاسوعا و عاشورا در خرم‌آباد برقرار است و رانندگان موظف به رعایت آن هستند.

سرهنگ کریم فاخری اظهار کرد: از میدان ۲۲ بهمن تا چهارراه بیمارستان، زیرگذر و کنارگذر میدان ۲۲ بهمن و خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به خیابان انقلاب مسدود شده و فقط برای هیئات مذهبی مسیر باز است.

وی افزود: میدان بزرگ -خیابان میرملاس منتهی به میدان بزرگ مسدود و مسیر جایگزین خیابان کمربندی به مسجد توسلی است، همچنین در میدان امام (ره) مسیرهای منتهی به خیابان علوی شمالی و جنوبی مسدود است.

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در چهارراه طیب و میدان آرش برقرار است و از تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها در این مسیرها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 594489

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد سعید فتوحی شهردار خرم آباد خرم آباد محرم در شهرهای ایران شهر خرم آباد استان لرستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد از تملک ملک واقع در مسیر خیابان کشاورز خبر داد و گفت: پرونده خیابان کشاورز در نهایت تعیین تکلیف و این خیابان بازگشایی شد.

مجید گریوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از بازگشایی خیابان کشاورز خبر داد و اظهار کرد: ملک واقع در معبر عام در خیابان کشاورز به مساحت ۱۱۶ مترمربع توافق و تملک شد.

وی افزود: توافق با ملک کشاورز به جهت التزام قانونی شهرداری در قبال پلاک‌های تفکیکی شهرداری که پشت این ملک واقع شده بود، توافق شد و به دلیل اینکه الباقی ملک قابلیت صدور پروانه نداشت، شهرداری در باقرخان معادل ۱۱۶ مترمربع زمین معوض را در ۸۰ متر همکف مسکونی ساخت و به مالک تحویل داد.

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: فرایند توافق با مداخلات دستگاه‌های قضائی به سرانجام رسید و شهرداری سرانجام موفق شد تکلیف پرونده خیابان کشاورز را به سرانجام برساند.

کد خبر 748223

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر