Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@00:06:08 GMT

آغاز طرح «اربعين قرآني» از عاشورا

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۲۰۲۵

خبرگزاری آریا-مدیر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از اجرای طرح «اربعین قرآنی» در بازه زمانی عاشورا تا اربعین حسینی به منظور حفظ جزء 30 قرآن کریم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی از اجرای طرح «اربعین قرآنی» در بازه زمانی عاشورا تا اربعین حسینی خبر داد و گفت: این طرح به منظور حفظ جزء 30 قرآن به صورت تلفنی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام علیرضا شاهسونی اجرای طرح یاد شده را تلاشی برای تربیت حافظان قرآن در سطح کشور عنوان کرد و افزود: این طرح هیچ محدودیت سنی ندارد و عموم مردم اعم از زن و مرد از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
وی با بیان اینکه ثبت نام این طرح آغاز شده و تا فردا که روز عاشوراست ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این طرح قرآنی می‌توانند به سایت مؤسسه به آدرس beytolahzan.ir مراجعه کنند.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور یادآور شد: طبق حدیث پیامبر مکرم اسلام (ص) قرآن و عترت دو ثقل جدا نشدنی هستند لذا باید در مناسبت‌های مذهبی مربوط به خاندان عصمت و طهارت (ع) برنامه‌های قرآنی هم به خوبی اجرا شود و از این فرصت‌ها برای جذب افراد به سوی قرآن استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه