Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار با والدین شهید مدافع حرم حجت الاسلام «محمد امین کریمیان»، گفت: شهدای مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت(ع) هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سعید کهن سال در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله‌الحسین ( ع ) و 72 تن از یاران با وفایش، عصر شنبه 15 مرداد ماه در بهنمیر بابلسر با والدین بزرگوار شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد امین کریمیان دیدار و بازگشت پیکر پاک این شهید گرانقدر را به خانواده صبورش تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کهن سال پس از این دیدار  از تشییع پیکرهای پاک و مطهر سه تن از شهدای گرانقدر مدافع حرم، شهیدان والامقام «حاج رحیم کابلی»، «حجت الاسلام محمد امین کریمیان» و «مصطفی تاش موسی» خبر داد و گفت: این شهدای عزیز، در تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان های بهشهر، بهنمیر بابلسر و رامسر تشییع می‌شوند.
کهن سال با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی، دفاع از حریم آل ا ...، ظلم ستیزی، بردباری در برابر مشکلات، استقامت و ولایت پذیری، پیام شهدای مدافع حرم بوده است، اظهار کرد: خاطره دلیری، دلاوری، از خودگذشتگی و جان‌ فشانی شهدای عزیز دوران انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهیدان والا مقام مدافع حرم تا همیشه روزگار، همچون ستاره‌های درخشان و پر فروغ در آسمان خاطر این سرزمین و در یاد فرزندان ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: این راست‌قامتان جاودانه تاریخ، مؤمنان راستین خدای متعال هستند که در راه رضای حضرت حق از ارزشمند‌ترین داشته‌های خود گذشتند، تاریخ این مرز و بوم همواره خود را وامدار استقامت، صبوری، ایثار و دلیری شهیدان گران‌ قدر و خانواده‌ های معزز آنان می‌داند.
کهن سال اضافه کرد: شهدای مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) و مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت، ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای تکفیری در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله پرداختند.
مدیر کل بنیاد مازندران گفت: صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیور مردان این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، از خود گذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.
کهن سال با بیان اینکه شهدا به دنبال کسب شهرت، مقام و تعلقات دنیایی نبودند اظهار کرد: شهدای عزیز ما با تأسی از آموزه های اسلامی، با کمال اخلاص و صداقت در مقابل دشمن تسلیم نشدند و با درک و بصیرت، راه شهادت را انتخاب کردند و امروز استان ما عطرآگین به عطر شهادت شهدای گرانقدر مدافع حرم است.
 گفتنی است شهرستان های مازندران استقبال و وداع به یاد ماندنی از شهدای مدافع حرم داشتند.
پیکرهای مطهر شهید حاج رحیم کابلی صبح تاسوعا در بهشهر، حجت الاسلام محمد امین کریمیان عصر تاسوعا در بهنمیر بابلسر و شهید مصطفی تاش موسی صبح عاشورا در رامسر تشییع می‌شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حقیقی شهدای مدافع حرم حجت الاسلام کهن سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان