Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال فرهنگی و مبلغ بین‌المللی اسلام از کشور آرژانتین در حاشیه دسته حسینیه اعظم زنجان به خبرنگار تسنیم در زمینه علاقه مردم کشورهای آمریکای لاتین به دین اسلام و عدالت توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، "سهیل اسعد" فعال فرهنگی و مبلغ بین‌المللی اسلام از کشور آرژانتین روز گذشته در دسته حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا کرد و از نزدیک اجتماع باشکوه زنجانی‌ها را در یوم‌العباس(ع) نظاره‌گر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است وی در بیش از 20 کشور آمریکای لاتین مشغول تبلیغ دین اسلام و مذهب شیعه است.

این مبلغ بین‌المللی اسلام در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به شکوه جمعیت و اجتماع بی‌نظیر زنجانی‌ها در هشتم محرم گفت: بنده چندین سال بود که علاقه داشتم در اجتماع باشکوه زنجانی‌ها در یوم‌العباس(ع) شرکت کنم ولی توفیق نمی‌شد و خوشبختانه امسال وقت برای حضور در زنجان پیدا کردم و به عنوان سخنران هم در هیئت ثارالله زنجان سخنرانی خواهم کرد.

وی گفت: بنده در بیش از 20 کشور آمریکای لاتین مشغول تبلیغ دین اسلام هستم. در جایی که خبری از اسلام و شیعه نبود ولی خوشبختانه در سال‌های گذشته توفیقات زیادی در زمینه شناخت اسلام و روی آوردن برخی از مردم همان منطقه به دین اسلام حاصل شده است.

یوم‌العباس(ع) زنجانی‌ها برگزار شدهمایش شیرخوارگان حسینی حسینیه اعظم زنجان به روایت تصویر

سهیل اسعد افزود: بسیاری از مردم در آمریکای لاتین به دنبال دینی هستند که عدالت در آن موج بزند و خوشبختانه دین اسلام توانسته نظر آن‌ها را جلب کند. از سوی دیگر مردمان آمریکای لاتین بسیار مخالف سیاست‌های کشور آمریکا هستند و همواره اعتراض خودشان را به رفتارهای سیاسی و بین‌المللی این کشور نشان داده‌اند و همین موضوع امتیاز بزرگی برای ما محسوب می‌شود که دین اسلام را در آنجا تبلیغ کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم ماه محرم آمریکای لاتین بین المللی دین اسلام زنجانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند

حکمت الله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تامین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی راه اندازی شده که خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان انجام می‌شود.
هاشمی تاکید کرد: تا ۱۵ اردیبهشت ماه پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

هاشمی افزود: پنج مشاور داوطلب برای ارائه خدمات رایگان نیز در حال ارائه خدمات مورد نیاز هستند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های رایگان کمک‌های اولیه توسط مربیان هلال احمر از دیگر خدمات در حال انجام هلال احمر است.

ارائه خدمات درمانی با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۱۵ اردبیهشت ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد