Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از منیبان، شمس الواعظین سردبیر سابق رسانه های اصلاح طلبان و استاد روزنامه نگاری از امام جمعه اردبیل تجلیل کرد.

ماشاالله شمس الواعظین، رئیس انجمن روزنامه نگاران ایران،  در واکنش به صحبت های آیت الله سیدحسن عاملی ، امام جمعه اردبیل پیرامون خبرنگاران و روز خبرنگار گفت: من به امام جمعه اردبیل درود می فرستم و او را ستایش می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فدراسیون جهانی روزنامه نگاران می خواست وظیفه آرمانی خبرنگاران را تبیین کند شاید از همین جملات عمیق و دقیق استفاده می کرد.

وی افزود: این سخنان دقیق التیام بخش پاره ای از زخم های روزنامه نگاری در دهه های گذشته است و امیدوارم این نگاه و این حرف ها که چنین منسجم و معنادار وظیفه روزنامه نگاری را تبیین کرد به همه ارکان نظام به ویژه ارکان قانونگذاری کشور تسری پیدا کند.

لازم به ذکر است نماینده ولی فقیه در اردبیل دیروز و در خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز خبرنگار گفت: نگاشتن خبر برای انعکاس واقعیت‌ها و فراهم کردن زمینه نعمت بزرگ آگاهی برای انسان ‌ها یک امر قدسی است از انعکاس واقعیت ها همه باید خوشحال باشند فرار از واقعیت یا ترس از واقعیت یا ترس از انعکاس واقعیت اصلی‌ترین مانع پیشرفت است. خبرنگاران چشمان بیدار ملت‌ها و بزرگ امانت داران واقعیت ها و نترس ترین دیده بانان جامعه هستند. حکومت های استبدادی که در سایه غفلت ملت به حیات استبدادی خود ادامه می‌دهند همیشه با خبرنگاران امین و صادق مشکل دارند یک حکومت آرمانی همیشه امنیت خبرنگار را امنیت خود می‌داند و زمینه جرات و حریت را در آنها فراهم می کند.

امام جمعه اردبیل با توصیف شاخص های خبرنگار آرمانی بیان کرد: خبرنگار آرمانی نیز روی حرمت قلم و مصالح کلان وطن معامله نمی‌کند قلم را نه در مسیر انتقام و نه در مسیر منافع شخصی و نه وسیله ای برای قلب واقعیات قرار نمی دهد و حرمت قسم به قلم در کتاب آسمانی را نگه می دارد خبرنگاران در دنیا در معرض چند خطر هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • درود بر ایران از قلب غزه
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه