Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: متاسفانه کمتر نماینده‌ای وجود دارد که در انتصابات و سفارشات دخالت نکند، اگر اعتقاد به ولایت و رهبری دارند، چرا دخالت می‌کنند و از این اداره به آن اداره می‌روند؟

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد دقایقی قبل در جمع عزاداران خرمشهری در مسجد جامع شهرستان، با اشاره به اهمیت نهضت حسینی، اظهار کرد: اهل‌بیت عصمت و طهارت مصداق کسانی هستند که خدای متعال بر آن‌ها نعمت را تمام کرده و ما هر روز در نماز پنجگانه خود طلب رسیدن به این انوار الهی را از پروردگار عالم می‌خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی معرفت و شناخت امامت را مهم دانست و عنوان کرد: ایستادگی در راه امامت، از مسائل مهمی است که در طول تاریخ افراد زیادی در آزمون آن موفق نبودند و بر همین اساس همواره یاران ائمه اطهار اندک بوده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه باید بر اصول و معرفت خود ایستادگی کنیم، گفت: ایستادگی در مسیر پرخطر ولایت مهم است و همه باید برای عاقبت بخیری در این مسیر تلاش کنند.

موسوی‌فرد در قسمت دیگر از بیانات خود، تصریح کرد: اخیرا در آبادان و خرمشهر در رابطه با شخص بنده شایعاتی مطرح شده که در انتصابات دخالت و سفارش می‌کنم، بنده مطلقا این مساله را رد و تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: بنده هیچگاه به خود اجازه نمی‌دهم که در انتصابات دخالت کنم و حتی در دو مورد برخی از مسوولان از بنده نظر خواستند، بنده ورود نکردم.

امام جمعه اهواز گفت: دخالت در انتصابات برای انجام رسالت ما مفید نیست، البته گاهی اوقات نظر از ما می‌خواهند که ما سعی داریم حتی نظرات خودمان را اعلام نکنیم، البته اگر متوجه شدیم که افراد پیشنهادی صلاحیت‌های اخلاقی و اجرایی را ندارند، ایستادگی می‌کنیم.

موسوی‌فرد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب سه مرتبه خطاب به نمایندگان فرمودند که در انتصابات دخالت نکنند، اما متاسفانه کمتر نماینده‌ای وجود دارد که در انتصابات و سفارشات دخالت نکند، اگر اعتقاد به ولایت و رهبری دارند، چرا دخالت می‌کنند و از این اداره به آن اداره می‌روند؟

وی افزود: مصلحت در این است که در هیچ انتصابی دخالتی صورت نگیرد و من تعجبم از غالب نمایندگان است که به چه جرأتی دستور رهبری را عمل نمی‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: بنده هیچگاه در انتصابات سفارش و یا دخالت نکرده و در آینده هم نخواهم کرد.

موسوی‌فرد در پایان از مردم خواست که در انتخابات خود دقت لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوزستان نماینده ولی فقیه انتخابات نمایندگان مجلس انتصابات دخالت موسوی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است