Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز دهم محرم الحرام بیش از ۶۰۰۰ پرچم یا حسین (ع) توسط جوانان عاشق مکتب شهادت جهت مراسم تشییع پیکر پاک شهید بی سر حاج عبد الله اسکندری در روز عاشورا بین عزاداران توزیع خواهد شد. - اخبار استانها -

فرشید نظری خادم الحسین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز با بیان اینکه ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و الهام بخش مبارزه با ستمگران است و در انتقال پیام جهانی امام حسین (ع)، نقش اساسی دارد، اظهار داشت: در راستای تکریم شهداء به ویژه شهدای حرم و شهید بی سر سیدالشهدای مقاومت فارس عبدالله اسکندری و به کوری چشمان دشمنان در حرکتی جاودانه و بیادماندنی از جوانان شهر شیراز بیرق عزای حسینی توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همزمان با روز دهم محرم الحرام بیش از 6000 پرچم یا حسین علیه السلام توسط جوانان عاشق مکتب شهادت جهت مراسم تشییع پیکر پاک شهید بی سر حاج عبد الله اسکندری در روز عاشورا بین عزاداران توزیع خواهد شد.

 نظری با بیان اینکه این پرچم‌ها در 2 مسیر مراسم تشییع شهیداسکندری و در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی حضرت شاهچراغ (ع) بین دوستداران اهل بیت (ع) و عزاداران توزیع خواهد شد، تصریح کرد که هزینه پارچه پرچم‌ها توسط خیران تامین و چوب‌ها نیز توسط شهرداری  آماده شده است.

کدام سنت‌ها و عزاداری‌های عاشورایی به ثبت ملی و جهانی رسیده‌اند؟ + فیلممحرم فرصت بی نظیری برای تبیین" نهضت عاشورا "استاجتماع بزرگ عاشوراییان در کرمانشاه برگزار شد+ تصاویر

به گزارش تسنیم، جامعه روحانیت شیراز در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم متدین این کلان‌شهر برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری در روز عاشورا دعوت به‌عمل آورد.

همچنین شورای هیئات مذهبی فارس با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و شعور این هیئات در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالله اسکندری در روز عاشورا خبر داد.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکندری در روز عاشورا مراسم تشییع پیکر توزیع خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد