Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادگاری های زنده یاد کاظم محمدی، به بهانه اولین سالگرد درگذشت فوتبالیست با اخلاق

زنده یاد کاظم محمودی، مرداد 1400 به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. ستاره فقید فوتسال ایران که بارها با تیم ملی به قهرمانی رسید و همچنین آقای گل جام ملت های آسیا در سال 1999 شد. خبر درگذشت شماره 8 تکرار نشدنی و مرد با اخلاق فوتسال ایران در اثر کرونا جامعه فوتسال و اهالی ورزش ایران را در شوک فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین سالگرد درگذشت زنده یاد کاظم محمودی تصاویری از آخرین تمرین و آخرین بازی دوستانه او تقدیم مخاطبان طرفداری می شود.

روحش شاد و یادش گرامی

اخبار داغ 

صحبت های تلخ بلاژویچ؛ عمرم تمام شده و به زودی می میرم! گل مهدی طارمی به ماریتیمو (پورتو 1-0 ماریتیمو) وین رونی: اگر اخبار درست باشند، منچستریونایتد باید به کریستیانو رونالدو اجازه جدایی دهد کریستوف گالتیه: وقتی مسی لبخند می زند، تمام تیم لبخند می زند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم

به گزارش "ورزش سه"، رایان بابل، وینگر سابق لیورپول، تایید کرد که از انتخاب لیورپول ناراحت است و در دوران حضورش در آنفیلد "ناراضی و مضطرب" بود.

بابل در سال 2007 با مبلغ 14 میلیون دلار از آژاکس به لیورپول پیوست اما نتوانست آنطور که باید ارزش خود را اثبات کند. او تنها 22 گل در 146 بازی با پیراهن لیورپول در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند.

بابل 37 ساله در مورد شروع سخت خود در لیورپول، اینکه رافائل بنیتز، سرمربی وقت، چگونه با او سرد برخورد کرد و همچنین اینکه چرا نتوانست در لیورپول تبدیل به یک خرید موفق شود، صحبت کرده است.

او به اتلتیک گفت:"این برای خودم کمی ناامید کننده بود، چون زمانی که در نهایت لیورپول را انتخاب کردم، به من قول دادند که زیاد بازی کنم و به من گفته شد که واقعاً با من خوب رفتار خواهند کرد. اما از روز اول، من تنها بودم و این موضوع خیلی سخت بود.

من 20 ساله بودم، اولین بار بود که در خارج از کشورم زندگی می‌کردم، اولین بار بود که خانه داشتم چون آن زمان هنوز در خانه والدینم در هلند بودم. بنابراین بسیاری از چالش‌های جدید وجود داشت که مجبور شدم به یکباره با آن‌ها مقابله کنم و کار را بسیار سخت کرده بود.

زمان‌هایی وجود داشت که واقعا خوشحال نبودم، کاملا شبیه به خودم نبودم یا مضطرب بودم. فکر می‌کنم اکنون در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که می‌خواهید از بازیکن آسیب پذیر حمایت کنید. من در زمانی فوتبالیست بودم که نشان دادن ضعف، غیرقابل قبول بود. امکان داشت شما را کاملا کنار بگذارند."

دیگر خبرها

  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس