Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:45:31 GMT

ناکامی یووه؛ پاسخ منفی اتلتیکو به انتقال قرضی موراتا

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۲۵۸۷

ناکامی یووه؛ پاسخ منفی اتلتیکو به انتقال قرضی موراتا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قرضی موراتا با یوونتوس در پایان فصل گذشته به پایان رسید و او بار دیگر به مادرید برگشت. 
این در حالی بود که بند خرید 35 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن وجود داشت اما مدیران یووه در آن بازه زمانی تصمیم گرفتند که این بند را فعال نکنند و امیدوار بودند که بتوانند او را با قیمت کمتری به صورت دائمی به تورین منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تلاش یووه برای یافتن جانشینی برای این بازیکن نیز تا به حال جواب نداده است و از سوی دیگر، مکس آلگری علاقه زیادی به همکاری با موراتا و استفاده از او در کنار دوشان ولاهوویچ دارد. 
همین باعث شد که مدیران یووه بار دیگر پیشنهادی را برای انتقال قرضی این ملی‌پوش اسپانیایی به اتلتیکو مادرید ارائه کنند اما روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت امروز اعلام کرد که مدیران این باشگاه حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشدند و تصمیمی برای انتقال قرضی او ندارند. 


گفته می‌شود مدیران اتلتیکو خواهان دریافت 30 میلیون یورو برای فروش موراتا هستند اما یوونتوس هنوز هم حاضر نیست چنین مبلغی را برای جذب این بازیکن پرداخت کند. 
یکی از دلایل مخالفت اتلتیکو با فروش قرضی موراتا، قوانین سختگیرانه مالی لالیگا است و آنها امیدوار هستند که یوونتوس با پذیرش درخواست آنها شرایط را برای این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز بهبود ببخشد. 
یوونتوس گزینه‌های متفاوتی مانند ممفیس دیپای و تیمو ورنر را به عنوان جانشین این بازیکن مدنظر داشت اما حضور هیچ یک از آنها در تورین عملی نشده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا سری آ نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید اهتمام جدی مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی گفت: برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تامین منابع صورت بگیرد.

ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در سال جاری تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه باید تبصره‌های قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کنند و سهم کلیه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خود را از قانون بودجه احصا کنند و سازمان مدیریت موظف است با اولویت پروژه‌های استانی نیمه تمام جمع‌بندی کند که بتوانیم برای جذب منابع اقدامات لازم را انجام دهیم.

راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان

شفقت با اشاره به راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان گفت: به زودی یک نفر در استان به عنوان مسئول تامین منابع در استان و تهران معرفی خواهد شد، که متعاقب این امر، دستگاه‌ها موظف هستند یک نفر را به عنوان مسئول تامین منابع خود برای پیگیری و تسهیل امور معرفی کنند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تامین منابع صورت بگیرد افزود: بدون تامین منابع،  امکان انجام مدیریت جهادی برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های بزرگ نیست.

صرف هزینه‌های تملک دارایی دستگاه‌ها حداکثر تا پایان تیرماه 

شفقت با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان هزینه‌های باقی‌مانده تملک دارایی را حداکثر تا ۳۱ تیرماه هزینه کنند، افزود: با توجه به مهلت قانونی خرج‌کرد تملک دارایی تا ۳۱ شهریور در این صورت می‌توان از وزارتخانه‌ها درخواست منابع کرد.

تاکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها

 استاندار لرستان با تاکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها گفت: پاسخ کارشناسی برای رد استعلام و سرعت عمل برای پاسخ‌گویی به استعلام‌ها برای پیشبرد امور در استان ضروری است.

جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کلیدی‌ترین جلسه استان است

استاندار لرستان جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را مهم‌ترین و کلیدی‌ترین جلسه استان برشمرد و افزود: حضور تمام اعضا در این جلسه الزامی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول